IMEL je informatička kompanija koja posluje na tržištu već 30 godina u
oblasti informatičkog inžinjeringa, projektovanja i izrade informacionih
sistema. Od 2017. godine pored centralnog ureda u Lukavcu, kompanija
djeluje kroz svoju poslovnicu u Graz-u, Austrija.
Djelatnost preduzeća provodi se kroz dvije divizije:
BIT – biznis informacione tehnologije – dio preduzeća koji se bavi prometom IT opreme, informaciono tehničkim konsaltingom, računarskim mrežama, operativnim sistemima i sl.
BIS – biznis informacioni sistemi – dio preduzeća koji se bavi poslovnim konsaltingom, projektovanjem poslovnih informacionih sistema, proizvodnjom i implementacijom softvera i sl.
Upravu kompanije čine sljedeće osobe:
mr. sc. Izudin Čeliković - Predsjednik Uprave (izudin.celikovic@imel.ba)
Mevludin Čeliković dipl. ing. el. - Direktor (mevludin.celikovic@imel.ba)
Advija Salihović dipl. oec. - Glavni izvršni direktor (advija.salihovic@imel.ba)
Jasminko Čeliković dipl. oec. - Izvršni direktor za prodaju (jasminko.celikovic@imel.ba)
mr. sc. Sadina Šabanović - Izvšni direktor za softver i konsalting (sadina.sabanovic@imel.ba)
Fahira Čeliković - Izvršni direktor za opće poslove (fahira.celikovic@imel.ba)
Kontinuirano ulažemo u kvalitetu svojih usluga i proizvoda. Kao garancija naših tvrdnji implementirani su ISO međunarodni standardi, koji su dodjeljeni od strane nezavisne revizorske kuće te se svake godine vrši revizija poslovnih sistema i procesa.
Posjedujemo standard za kvalitetu ISO 9001:2015 i standard sigurnosti
informacija ISO 27001, koji nas svrstava među rijetke kompanije koje
posjeduju ovaj certifikat u Bosni i Hercegovini.
Potpuno smo opredjeljeni da ispunimo zahtjeve kupaca kroz: – Isporuku kvalitetnih proizvoda i pružanje kvalitetnih usluga – poštivanje ugovorenih rokova – prihvatljivu cijenu proizvoda i usluga koja zadovoljava zahtjeve vlasnika i zaposlenika, a prilagođena je tržišnim uslovima i mogućnostima kupaca
Održavanje isporučenih proizvoda i implementiranih softverskih rješenja naša je permanentna obaveza. Sve zahtjeve kupaca u pogledu održavanja rješavamo u najkraćem mogućem roku.
Sa kupcima održavamo kontinuiranu komunikaciju u pogledu identifikacije njihovih zahtjeva i mjerenja zadovoljstva. Uvijek smo spremni pružiti našim kupcima savjete u oblasti našeg djelovanja.
Poštivanjem preuzetih obaveza sa dobavljačima izgrađujemo povjerenje i partnerske odnose, u cilju osiguranja stabilnog snabdjevanja kvalitetnim proizvodima i rezervnim dijelovima.
Neposredne interne komunikacije i međusobno povjerenje među zaposlenicima omogućuju otvorenost i nesmetan protok ideja u firmi. Timski rad – kod nas je način i pravilo ponašanja.
Ljudske resurse smatramo najznačajnijim resursima u firmi i zbog toga edukaciji zaposlenika i praćenju savremenih trendova razvoja u branši kojoj pripadamo dajemo značajnu ulogu u našem poslovanju.
Cilj nam je da u svim procesima stvorimo ugodno i sigurno radno okruženje i ostvarimo planirane rezultate. Iz tog razloga posebnu pažnju posvećujemo radnim uslovima, potrebnoj opremi i pristupu savremenim rješenjima u branši.
Motivacija zaposlenika je vezana za kvalitet i obim obavljenih poslova. Opredjeljenje svih je stvaranje firme od ugleda za šire okruženje.
Svi zaposlenici su obavezni stalno poboljšavati svoj rad.
Poštivanje odredbi Politike kvaliteta je obaveza za sve zaposlenike.