Aplikacija eUprava predstvalja informacioni sistem koji će vam omogućiti da vaša lokalna zajednica bude u službi građana. Dizajn eUprave prilagođava se trenutnom dizajnu službene web stranice Javne uprave.
Aplikacija eUprava ima osnovni cilj da pojednostavi i ubrza komunikaciju građana i javne uprave, te da povećava transparentnost javnog sektora u pružanju javnih usluga. Moduli tj. elektronske usluge eUprave dosputne su građanima 365/24.
Elektronsko izdavanje ličnih dokumenata
Identifikacija, registracija i prijavljivanje građana iz inostranstva
Elektronska komunikacija građana i lokalne uprave
Organizaciju, pripremu i održavanje sjednica lokalnog parlamenta
Provjera statusa podnešenih zahtjeva
Dostupnost ponuđenih elektronskih usluga 24/365
Elektronsko plaćanje pruženih usluga
Ovaj modul vam omogućava organizaciju rada, pripremu i održavanje sjednica lokalnog parlamenta.
Osobe koje borave u zemlji i inostranstvu, mogu izvode i uvjerenja iz matičnih knjiga naručiti putem modula eMatičar.
Modul ePitanje omogućava brzu i efikasnu komunikaciju lokalne administracije i građana u cilju rješavanja živnotnih problema.
eDijaspora modul ostvaruje sistematizovanu saradnju i umrežavanje lokalne zajednice sa pripadnicima dijaspore.
Omogućava građanima dostupnost svih vrsta zahtjeva, odluka i svih ostalih dokumenata.
Online provjera statusa podnešnih predmeta / zatjeva.