Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu. Hotelski informacioni sistem ImelHIS namijenjen je cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica. Sistem je jednostavan za korištenje i prilagodljiv različitim kategorijama objekata kao što su: hoteli, moteli, hosteli, pansioni, odmarališta, lječilišta, apartmani i mali hoteli.
Sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem gostiju stranih/domaćih. Praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti). Izvještaj o prikazu soba po tipu i broja gostiju u njima te evidenciju u realnom vremenu o stanju soba.
Kroz ImelHIS omogućeno je automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz I štampa je moguća po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obvezom vođenja knjiga. Omogućeno je evidentiranje dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge ...). Gostima se može izdati račun za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, minibara, telefonskog računa..)
ImelHIS sistem preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan je sa svim kanalima za rezervaciju Booking, Agoda... Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu. Također omogućeno je vršiti rezervacije i na web-u hotela koje se automatski importuju u sistem.
Ukoliko imate međusobno udaljene objekte (po različitim lokacijama) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.
Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju
Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad
Jednostavniji administrativni poslovi
Efikasnije popunjavanju smještajnih kapaciteta
Veća konkurentnost
Bolji poslovni rezultati