Bez obzira na prirodu posla, za većinu organizacija, najzahtjevnijim procesom može se smatrati upravljanje dokumentima. Sistem u cjelini obezbeđuje svakom pojedincu, korisniku, da izvršava svoje zadatke jednostavnije, preciznije i efikasnije pružajući mu sve potrebne podatke za realizaciju njegovih poslovnih funkcija. U svim današnjim organizacijama zastupljen je visok nivo korespodencije koja se temelji na dokumentima.
Bitno je napomenuti da sistem za upravljanje dokumentima ImelDMS (Dokument menadžment sistem) omogucava višekorisnicki nacin rada i logiranje svih izvršenih aktivnosti u aplikaciji tako što se zabilježi vrijeme, konkretna izvršena radnja i podatak koji je korisnik izvršio.
ImelDMS je dizajniran i kreiran tako da se jednostavno može proširiti sa dodatnim funkcionalnostima kada se za tim ukaže potreba da li zahtjevana od strane korisnika ili nametnuta zakonskim putem. Arhitektura samog sistema je komponentna kako bi se za dodatne funkcionalnosti mogao vršiti update sistema bez promjene postojecih.
Upravljanje dokumentima (Procesni tok dokumentacije unutar tima i izmedju timova, smanjenje potrošnje papira i tonera, uredjaja za kopiranje).
Upravljanje poslovnim procesima (Bolja saradnja medju kolegama i timovima, praćenje toka rada i lokacije dokumenta).
Arhiviranje dokumenata (Sigurnost i integritet dokumenata. Dokumenti su uvijek sigurni i na poznatoj lokaciji).
Upravljanje fizičkom arhivom (Veza elektronske i fizičke arhive, smanjenje fizičke arhive za 30%).
Dostupnost (Dostupnost na par klikova, bez traženja po fizičkoj arhivi, kontrolisana pravima pristupa korisnika i administratora).
Upravljanje životnim ciklusom dokumenata (Izlučivanje dokumenata iz arhive).
Sigurno i skalabino rješenje (Zaštićena centralna baza, rješenje prilagodljivo rastu organizacije).
Integracija sa drugim sistemima i aplikacijama (ERP, SAP, MS Office, skenirani dokumenti i slike, mailovi...).
Veliki broj učeničkih i studentskih dokumenata mogu se efikasno obraditi i sačuvati.
Sigurnost dokumenata je ključni proces u javnim preduzećima i stvara uštede u budžetu.
Dokumenti i informacije o pacijentima moraju biti tačne, sigurne i dostupne u svakom trenutku.
Sam proces organizovanja pripreme proizvodnje zavisi od ispravne i pravovremeno uradjene dokumentacije.
Narudžbe, fakture, potpisani dokumenti, izvještaji su važni dokumenti koji moraju biti organizovani, sigurni i dostupni u što kraćem roku.
Dokumentacija koja se zakonski mora čuvati zauzima mnogo prostora u papirnom obliku a u elektronskom obliku, uveliko olakšava posao.
Ispravni i integralni dokumenti su od velikog značaja za Vaše korisnike.
Veliki broj korisnika će biti mnogo zadovoljniji ako imate raniju dokumentaciju o izvršenim uslugama.