Imate problem sa organizacijom poslovanja?

Pređite na pametno rješenje:

OPP – web organizator pametnog poslovanja

Web aplikacija koja se sastoji iz dva modula koji će Vam olakšati i ubrzati poslovanje.

Prijavite se za besplatnu prezentaciju!

Zakažite besplatnu prezentaciju, istražite sve mogućnosti OPP-a, naš tim Vam stoji na raspolaganju.

Radni nalozi – Evidencija i planiranje rada zaposlenih

Radni nalozi namjenjeni su da olakšavaju evidenciju i planiranje rada zaposlenih. Ovo je naročito korisno kod terenskog rada, aplikacija u svakom momentu može dati odgovor koji zaposleni je zadužen za koji teren. To će dugoročno olakšati planiranje angažovanja ljudskih resursa, tako da ne dolazi do kašnjenja sa rokovima izvršenja projekata zbog nedostatka radnika.

Skladišno poslovanje

Modul skladišno poslovanje sastavni je dio OPP aplikacije, web organizatora pametnog poslovanja. Ova opcija omogućava preglednu i potpunu evidenciju svih ulaza stalnih sredstava, inventara i materijala na skladište i izlaza navedenih jedinica sa skladišta.

OPP

Prednosti aplikacije

Zašto bi svaka poslovna organizacija trebala korsititi web organizator pametnog poslovanja?

list-image

Stalan uvid u odvijanje poslovnih procesa, po projektima, radnim nalozima i zaposlenima, bez obzira na lokaciju na kojoj se nalazite. Sve informacije potrebne za planiranje ljudskih resursa nalaze se na jednom mjestu!

list-image

Vremensko i finansijsko definiranje projekata optimizirat će Vaše poslovanje i omogućiti planiranje resursa prema raspoloživosti. Za svaki zadatak tačno se zna tko treba odraditi i do kada.

list-image

Podaci koji se nalaze na serveru i u aplikaciji su potpuno sigurni i nitko osim Vas i Vaših zaposlenih nema pristup tim podacima. Kontrola pristupa podacima prema grupama ovlasti koje sami definirate.

list-image

Korisničko sučelje prilagođeno je brzom i jednostavnom snalaženju unutar aplikacije gdje su svi moduli lahko dostupni. Aplikacija je veoma jednostavna za korištenje.

list-image

Svi kreirani radni nalozi se u softCRM aplikaciji nalaze na jednom mjestu, odnosno u jednoj bazi radnih naloga. Tako je olakšano brže reagiranje na zahtjeve za promjenama unutar radnih naloga.

list-image

Cijena aplikacije ovisi o broju korisnika te je zbog toga pristupačna svima koji bez velikih troškova mogu unaprijediti i poboljšati svoje poslovanje. Moguća bilo kakva nadogradnja ili izmjena po želji kupca.

Modul skladišno poslovanje

Osnovne prednosti

  • Organizacija stalnih sredstava, inventara i potrošnog materijala u skladištu
  • Evidecija zaduženja po radniku
  • Jednostavan način zaduživanja i razduživanja inventara
  • Evidencija redovnih i vanrednih servisa
  • Na klik dostupni pregledi po raznim filterima

Ovaj modul OPP aplikacije za vođenje skladišta od velike je koristi svima koji u obavljanju svojih redovnih poslovnih aktivnosti koriste velikibroj različitog alata i materijala, kako bi obavili zadati posao.

Kretanje materijala, alata i stalnih sredstava može se evidentirati i pratititi na više različitih skladišta, te zaduživati po različitim zaposlenicima.

Dostupni su svi pregledi po zaposlenicima i po zalihama stalnih sredstava, alata i potrošnog materijala, uz ispis u PDF formatu.

Želite besplatnu demo verziju? Ostavite vaše podatke.