Imate problem sa organizacijom poslovanja?
Pređite na pametno rješenje:
OPP – web organizator pametnog poslovanja
Web aplikacija koja se sastoji iz dva modula koji će Vam olakšati i ubrzati poslovanje.
Radni nalozi – Evidencija i planiranje rada zaposlenih
Radni nalozi namjenjeni su da olakšavaju evidenciju i planiranje rada zaposlenih. Ovo je naročito korisno kod terenskog rada, aplikacija u svakom momentu može dati odgovor koji zaposleni je zadužen za koji teren. To će dugoročno olakšati planiranje angažovanja ljudskih resursa, tako da ne dolazi do kašnjenja sa rokovima izvršenja projekata zbog nedostatka radnika.
Skladišno poslovanje
Modul skladišno poslovanje sastavni je dio OPP aplikacije, web organizatora pametnog poslovanja. Ova opcija omogućava preglednu i potpunu evidenciju svih ulaza stalnih sredstava, inventara i materijala na skladište i izlaza navedenih jedinica sa skladišta.
OPP
Prednosti aplikacije
Zašto bi svaka poslovna organizacija trebala korsititi web organizator pametnog poslovanja?
Modul skladišno poslovanje
Osnovne prednosti
- Organizacija stalnih sredstava, inventara i potrošnog materijala u skladištu
- Evidecija zaduženja po radniku
- Jednostavan način zaduživanja i razduživanja inventara
- Evidencija redovnih i vanrednih servisa
- Na klik dostupni pregledi po raznim filterima
Ovaj modul OPP aplikacije za vođenje skladišta od velike je koristi svima koji u obavljanju svojih redovnih poslovnih aktivnosti koriste velikibroj različitog alata i materijala, kako bi obavili zadati posao.
Kretanje materijala, alata i stalnih sredstava može se evidentirati i pratititi na više različitih skladišta, te zaduživati po različitim zaposlenicima.
Dostupni su svi pregledi po zaposlenicima i po zalihama stalnih sredstava, alata i potrošnog materijala, uz ispis u PDF formatu.