fbpx

Integracija i sinhronizacija web shopa, lagera dobavljača i ImelBIS – a


Napisano 15.05.2020

Ukoliko se bavite prodajom vlastitih proizvoda, robe ili usluga u klasičnoj fizičkoj trgovini ali ne i preko web shopa velika je vjerovatnoća da Vam iz ruku izmiče veliki dio potencijalne zarade koji svakim danom sve više raste u online trgovini.

 

Danas, bez online postojanja i poslovanja, jednostavno se ne možete natjecati s Vašim konkurentima i na gubitku ste u samom startu.

Izuzetno je važno da pored adekvatnog webshopa morate imati i poslovni softver koji će pratiti procese zahtjeva i narudžbi, isporuku, fakturisanje prodate robe te sinhronizaciju sa lagerom dobavljača. Naprimjer, možete imati uhodani web shop ali već odavno Vam se čini da više vremena gubite prepisujući podatke i ažurirajući podatke, nego što se posvećujete kupcima i prodaji.

Vrlo vjerovatno se pitate treba li to biti baš tako? Ne, ne treba.

 

 

Ukoliko se koristi poslovni softver ImelBIS ovaj proces je automatizovan.

Međutim, integracija web shopa moguća je i sa drugim poslovnim rješenjima.

Ovaj put želimo istaknuti važnost integracije između Web shopa kao online trgovine, ImelBIS sistema kao softvera za praćenja procesa narudžbe i prodaje te lagera dobavljača koji su na web shopu zapravo Vaša skladišta.

 

Kako uspostaviti vezu i sinhronizaciju sa lagerima dobavljača?

 

Prije nego što se uspostavi prodaja na Web shopu potrebno je uspostaviti sinhronizaciju sa lagerima dobavljača. Komunikacija funkcioniše tako što se preko API sistema povlače podaci od različitih dobavljača. Ono što čini posebnim custom B2B webshop sistem između ostalog je i pristup podacima/lagerima više dobavljača, što znači da ne postoji ograničenje na jedan ili dva dobavljača.

 

Svaki od dobavljača ima svoj API sistem koji na različit način dostavlja informacije i to u različitom obliku (xml i json). Načini preuzimanja podataka su također različiti – a najčešće putem API biblioteka pojedinih dobavljača. Kada se uspostavi sinhronizacija za sve podatke imamo jedan jedinstveni poslovni eko sistem koji savršeno funkcioniše.

 

Radi se o inovativativnom sistemu zbog spajanja različitih dobavljača i prezentiranja proizvoda na jednom mjestu webshopu. Na ovaj način preskočen je korak između servera web shopa i među-baze (baza u kojoj bi se podaci ažurirali ručno ili nekom custom skriptom klijenta).

Sistem direktno komunicira sa dobavljačima, preuzima stanje lagera i informacije o proizvodima.

 

 

Kako zaprimiti online narudžbu, kreirati račun i isporučiti?

 

Integracija web shopa sa ImelBIS sistemom štedi vrijeme i novac, te kupcima omogućava prikaz tačnih informacija kad su u pitanju cijene proizvoda, raspoloživost i svi ostali atributi na WebShopu, te se automatizira cijeli proces. Na ovaj način nikada se ne može desiti da kupac naručuje proizvode na shopu a da ih nema na stanju i da dolazimo u neugodnu situaciju.

 

 

 

Nakon što je online narudžba zaprimljena u ImelBIS radi se još jednom provjera, te se priprema isporuka i izdaje faktura kupcu. Način plaćanja može biti elektronski ili pouzećem, što prepuštamo vlasniku shopa da odluči.

 

Kako sinhronizacija i integracija izgledaju u praksi

 

Proces sinhronizacije i integracije može biti jednosmjeran i dvosmjeran.
Dvosmjerna integracija omogućava sinhronizaciju podataka u dva smjera, što znači da kada kupac nešto naruči, podaci o kupci i narudžbi se prenose u ImelBIS gdje se skida stanje skladišta a za prodatu robu preko ERP sistema stanje lagera na web shopu se ažurira.

 

Koji su benefiti integracije web trgovine i poslovnog rješenja?

 

Integracija Web shopa, lagera dobaljača i ImelBIS-a zahtjeva nešto veće ulaganje u početku, ali značajno snižava troškove web shopa uz preciznu tačnost podataka, kako u samom web shopu, tako i za vrijeme kreiranja računa za narudžbe nastale putem web shopa.

 

Izrada web trgovine i integracija sa poslovnim rješenjem su danas skoro dva neodvojiva pojma.

 

ImelBIS integracija će omogućiti da na samo jednom mjestu tj. u poslovnom rješenju unosite sve podatke vezane za proizvode (cijene, raspoloživost, opis, kategorije, fotografije, akcije, kupone, popuste) a svi podaci se u realnom vremenu sinhroniziraju na web shopu.

Istovremeno svaka narudžba obavljena putem web shopa automatski dolazi u informacioni sistem gdje samo preostaje da se iz narudžbe kreira izlazni račun.

 

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba