fbpx

Razlozi zašto Vaš smještajni objekat treba ImelHIS


Napisano 16.03.2023

Ugostiteljski objekti suočavaju se sa različitim izazovima upravljanja koji mogu učiniti postizanje uspjeha otežanim. 

Najčešći izazovi su visoka fluktuacija zaposlenih, održavanje kvaliteta, neočekivani i neplanirani događaji, upravljanje očekivanjima gostiju sa jedne strane i prihodima sa druge strane te povrh svega toga držanje koraka sa izmjenama u tehnologiji.

Menadžmenti smještajnih objekata; hotela, motela, odmarališta, apartmani, lječilišta i sl. moraju biti u toku s najnovijim alatima i softverom kako bi ostali konkurentni.

Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu. Prošlo je vrijeme listanja nepreglednih evidencija u rokovnicima kako bi dobili informacije npr. o popunjenosti kapaciteta i pronalasku slobodnog.

 

Razlozi zašto smještajni objekti, u prvu ruku hoteli, trebaju softversko rješenje

Pojednostavljivanje operacija: HIS može pomoći u automatizaciji mnogih dnevnih operacija hotela, kao što su rezervacije, naplata, upravljanje zalihama i upravljanje odnosima s klijentima. Ovo može smanjiti opterećenje osoblja i osloboditi vrijeme za važnije zadatke.

Poboljšano donošenje odluka: HIS može menadžerima hotela pružiti podatke i analitiku u realnom vremenu o njihovom poslovanju, kao što su stope popunjenosti, prihod i povratne informacije kupaca. Ove informacije im mogu pomoći da donesu informirane odluke o cijenama, marketingu i zapošljavanju.

Bolje korisničko iskustvo: HIS može pomoći hotelima da pruže personaliziranije i neprimetnije iskustvo za svoje goste. Na primjer, može pohraniti preferencije gostiju i koristiti ih za prilagođavanje njihovog boravka ili omogućiti gostima da se prijave i odjave koristeći svoje mobilne uređaje.

Uštede: Automatizacijom mnogih svojih operacija, hoteli mogu smanjiti potrebu za ručnim radom i procesima zasnovanim na papiru, što može dovesti do značajnih ušteda tokom vremena.

Sve u svemu, dobro osmišljen i implementiran HIS može pomoći hotelima da rade efikasnije, donose bolje odluke i pružaju bolje iskustvo za svoje goste.

 

ImelHIS – sistem za upravljanje hotelskim poslovanjem predstavlja način za efikasnu interakciju sa gostima i izvor povećanja iskorištenosti kapaciteta.

 

Hotelski informacijski sustav ImelHIS predstavlja jednostavno i prilagodljivo rješenje za cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica i zakonsku regulativu (Bosna i Hercegovina, Srbija, Hrvatska, Crna Gora i dr.)

Idealno je rješenje za upravljanje poslovanjem u hotelima, motelima, hostelima, pansionima, apartmanima, bed & breakfast objektima, odmaralištima, lječilištima i sl.


Primjeri pojednostavljenja poslovanja korištenjem ImelHIS poslovnog sistema

 

Jedan od načina pojednostavljenja poslovanja ali i poboljšanja iskustava gostiju jeste jednostavan postupak registracije – poslovanje recepcije.

ImelHIS informacioni sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem stranih i domaćih gostiju.

Osim toga omogućeno je detaljnije praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).

Ovako detaljna evidencija omogućava u svakom trenutku podatke o trenutno slobodnim, zauzetim ili rezervisanim sobama.

ImelHIS omogućava automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz i štampa je moguća po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obavezom vođenja knjiga.

Gostima se može izdati račun za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, minibara, telefonskog računa..).

Omogućeno je evidentiranje i dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge …).

 

Integracija sa drugim sistemima i kanalima za rezervacije

 

ImelHIS je dizajniran i prilagođen kako bi odgovorio potrebama korisnika sistema sa mogućnošću prilagodbe i integracija sa drugim sistemima.
ImelHIS sistem preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan je sa kanalima za rezervaciju Booking i Agoda.
Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu.
Također, omogućeno je vršiti rezervacije i na web stranici hotela koje se automatski importuju u sistem ImelHIS.

Za evidenciju, praćenje i izvještavanje svih ostalih poslovnih događaja i partnera/zaposlenih (kupci, dobavljači, roba i usluga te sami zaposlenici) koristi se informacioni sistem ImelBIS.

Ukoliko postoje međusobno udaljeni objekti (različite lokacije) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.

 

Koji se benefiti mogu očekivati nakon implementacije ImelHIS sistema?

 

–  Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju
–  Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad
–  Jednostavniji administrativni poslovi
– Efikasnije popunjavanje i praćene raspoloživosti smještajnih kapaciteta
– Veća konkurentnost uz uštedu vremena i novca
– Bolji poslovni rezultati

 

 

 

Pogledajte kako je ImelHIS olakšao poslovanje Hotelu Muška voda Kladanj 

 

 

Zainteresovani ste za besplatnu prezentaciju ImelHIS sistema za upravljanje hotelskim poslovanjem?

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba