Poštovani klijenti,
Naš konsultantski tim okuplja se svakog radnog jutra kako bi razmotrili najnovije zahtjeve iz našeg Tiket sistema.
Raspodjela zahtjeva je ključna faza u našem procesu rada jer nam omogućuje da pravilno prioritiziramo zadatke i pružimo izvrsnu podršku našim klijentima.
Spremni smo se uhvatiti u koštac s izazovima i raditi zajedno kao tim kako bismo osigurali da svaki zahtjev bude pažljivo analiziran i brzo riješen.
Svi smo fokusirani na zajednički cilj – pružanje vrhunskih usluga i rješenja našim klijentima. Zato je veoma važno da Vaše zahtjeve šaljete preko Tiket sistema: sve vaše zahtjeve vezane za podršku za ImelBiS, ImelHR, Imel DMS i ostale Imel aplikacije otvorite preko Tiket sistema.
Ovo je jedini način za prijavu zahtjeva i ukoliko se već niste registrovali upute možete pronaći u tekstu ispod.
Da bismo osigurali da vaši zahtjevi budu obrađeni na najbolji način, molimo da slijedite ove smjernice:
1. Šaljite zahtjeve preko Tiket sistema: sve vaše zahtjeve vezane za podršku za ImelBis, ImelHR, Imel DMS i ostale Imel aplikacije otvorite preko Tiket sistema.
2. Registrujte se na Tiket sistem: ako već niste, molimo vas da zatražite registraciju na našem Tiket sistemu kako bi ste mogli otvarati i pratiti status vaših zahtjeva (pošaljite zahtjev na e-mail software@imel.ba).
To će vam omogućiti bolju kontrolu nad vašim zahtjevima i bolju komunikaciju sa našim timom podrške.
Dok se ne izvrši registracija na tiket sistem, zahtjeve možete slati mail software@imel.ba
1. Detaljno opišite svoje zahtjeve: Kako bi smo bili efikasniji u rješavanju vaših zahtjeva, molimo vas da detaljno opišete prirodu problema ili zahtjeva. Što više informacija pružite, lakše ćemo razumjeti situaciju i brže pronaći rješenje.
2. Važnost tiketa: Naglašavamo da će se samo zahtjevi koji pristignu na tiket ili na na e-mail adresu software@imel.ba biti obrađeni kao predmet podrške. Molimo vas da ne šaljete zahtjeve na druge adrese kako bismo osigurali dosljednost i bržu reakciju na vaše potrebe.
3. Obavezna upotreba tiketa od 01.01.2024. godine – od navedenog datuma predmet podrške će biti samo zahtjevi otvoreni reko Tiket sistema.
Hvala vam na saradnji i razumijevanju.