Poštovani klijenti,
Hvala vam na saradnji i razumijevanju.
Naš cilj je da Vam pružimo kvalitetniju i bržu podršku u narednom periodu.
Da bismo osigurali da vaši zahtjevi budu obrađeni na najbolji način, molimo da slijedite ove smjernice:
1. Šaljite zahtjeve preko Tiket sistema: sve vaše zahtjeve vezane za podršku za ImelBis, ImelHR, Imel DMS i ostale Imel aplikacije otvorite preko Tiket sistema.
2. Registrujte se na Tiket sistem: ako već niste, molimo vas da zatražite registraciju na našem Tiket sistemu kako bi ste mogli otvarati i pratiti status vaših zahtjeva (pošaljite zahtjev na e-mail software@imel.ba).
To će vam omogućiti bolju kontrolu nad vašim zahtjevima i bolju komunikaciju sa našim timom podrške.
Dok se ne izvrši registracija na tiket sistem, zahtjeve možete slati mail software@imel.ba
1. Detaljno opišite svoje zahtjeve: Kako bi smo bili efikasniji u rješavanju vaših zahtjeva, molimo vas da detaljno opišete prirodu problema ili zahtjeva. Što više informacija pružite, lakše ćemo razumjeti situaciju i brže pronaći rješenje.
2. Važnost tiketa: Naglašavamo da će se samo zahtjevi koji pristignu na tiket ili na na e-mail adresu software@imel.ba biti obrađeni kao predmet podrške. Molimo vas da ne šaljete zahtjeve na druge adrese kako bismo osigurali dosljednost i bržu reakciju na vaše potrebe.
3. Obavezna upotreba tiketa od 01.01.2024. godine – od početka naredne godine predmet podrške će biti samo zahtjevi otvoreni reko Tiket sistema.
Zahvaljujemo se na povjerenju koje ste nam ukazali.
Radujemo se što ćemo vam pružiti kvalitetnu podršku u korištenju naših plikacija.