Integralni informacioni sistem ImelBIS ERP omogućava jednostavnije donošenje odluka, koordinaciju resursa i bolju kontrolu u kompaniji.
To je kvalitetna programska podrška, koja će adekvatnom primjenom omogućiti smanjenje troškova te povećanje produktivnosti i prihoda, čime će stvoriti uslove za bolje rezultate poslovanja.
Sistem je predviđen za evidentiranje poslovnih događaja samo jednom i to u trenutku i mjestu nastajanja. Time se izbjegava višestruko evidentiranje poslovnih događaja, standardizuju poslovni procesi, povezuju poslovni dijelovi u jedinstvene poslovne cjeline, smanjuje mogućnost greške i slično.
Omogućava klijentima vlastiti nadzor i informacije na dnevnoj bazi i detaljan uvid zahvaljujući preko 1200 izvještaja i analitici u stvarnom vremenu.







U procesu implementacije ImelBIS ERP-a prenosimo najbolja iskustva renomiranih kompanija i organizacija iz okruženja koja su sa uspjehom implementirala naša poslovna rješenja. Pri tome dajemo podršku reinžinjeringu poslovnih procesa, uvođenju standarda kvaliteta i kreiranju upravljivog poslovnog sistema.







