fbpx

Rješenje za poduzetnike i kompanije koje žele podići svoju prodaju na viši nivo – web shop po narudžbi!


Napisano 23.03.2023

Uz stalno rastući digitalni ambijent u poslovnom svijetu, nikada nije bilo bolje vrijeme za uspostavljanje snažnog prisustva na mreži.

Web shop ne samo da vam omogućava da dosegnete širu publiku, već vam omogućava i da prodajete svoje proizvode ili usluge 24 sata dnevno, bez obzira na lokaciju ili vremensku zonu.

Ukoliko Vi prodajete proizvode, robe ili usluga u klasičnoj fizičkoj trgovini ali ne i preko web shopa velika je vjerovatnoća da Vam iz ruku izmiče veliki dio potencijalne zarade koji svakim danom sve više raste u online trgovini.

Naš tim stručnih programera će raditi s vama na kreiranju zadivljujuće web trgovine koja prikazuje vaš brend i angažira vašu ciljnu publiku. Od besprijekorne navigacije do sigurnih opcija plaćanja, osiguravamo da vaši kupci imaju izuzetno iskustvo kupovine od početka do kraja.

Šta kažu  kupci o web shop-u?

„Mnogo je lakše sjediti kod kuće, pronaći ono što mi treba, kupiti i onda kupljenu robu dostave mi na kućna vrata.“

„Kupovina putem interneta je čudo i postala je moj hobi. Dobijam jeftinije proizvode, veći je izbor, udobnost, nema gužve. Mogu platiti kada preuzmem robu. Šta još poželiti?“

U budućnosti će sve više kupaca koristiti online odnosno web trgovinu za kupovinu proizvoda.
 

 
 

Uz mogućnost praćenja ponašanja i preferencija kupaca, možete optimizirati svoju web trgovinu kako bi zadovoljili potrebe vaše publike i povećali prodaju. Osim toga, s našim responzivnim dizajnom, vaša web trgovina će biti dostupna na svim uređajima, uključujući desktop, laptop, tablet i pametne telefone.

 

Zašto web shop može podići prodaju na viši nivo?

– Online trgovina omogućava da Vaš proizvod ili uslugu vidi cijeli svijet što je sa fizičkom maloprodajom nemoguće.

– Online trgovinu vidi preko 4 milijarde korisnika interneta, te su Vaši proizvod ili usluga dostupni svima zavisno od mogućnosti isporuke.

–  Radi 24/7/365 , bez zatvaranja zbog vanredne situacije, praznika, vremenskih neprilika i slično.

– Omogućava da izložite više proizvoda nego u bilo kakav fizički prostor u maloprodaji.

– Nema  najma prostora, plaćanja prekovremenog rada i sl.

– Jedna od najvažnijih činjenica, putem online trgovine možete dobiti rezultate koliko je potencijalnih kupaca „ušlo“ u Vaš online shop, koje artikle su pretraživali, koliko su vremena proveli u pretraživanju, možete ih naknadno „targetirati“ te ciljano im nuditi Vaše proizvode i mnogo drugih mogućnosti koje Vam omogućava online trgovina.

 

Koje su prednosti WEB trgovine u odnosu na klasičnu trgovinu?

 

1. Niži troškovi– kod online trgovine prodaja je automatizovana i zasniva se na novim digitalnim tehnologijama, nema potrebe za prekovremenim radom, nema najma prostora za maloprodaju, komunalnih usluga i slično.
2. Stalna dostupnost – Vašu online trgovinu vide 24/7/365 te kupac u svakom momentu može vidjeti informacije o proizvodu ili usluzi bez Vaše intervencije, može proizvod ili uslugu kupiti, platiti čak i poručiti kurirsku službu koja će mu dostaviti proizvod na kućni prag.
3. Bolje cijene – samim smanjivanjem troškova koje imate u fizičkoj maloprodaji, možete postići bolje cijene na tržištu, a te cijene su još lakše uporedive putem online trgovine te na taj način lakše dolazite do kupaca.
4. Mjerljivi rezultati – putem alata za praćenje rada online trgovine možete dobiti rezultate koliko je potencijalnih kupaca „ušlo“ u Vaš online shop, koje artikle su pretraživali, koliko su vremena proveli u pretraživanju, možete ih naknadno „targetirati“ te ciljano im nuditi Vaše proizvode i mnogo drugih mogućnosti koje Vam omogućava online trgovina.
5. Fleksibilnost – možete svakodnevno praviti akcije ili davati popuste bez dodatnih troškova printanja novih cijena/materijala, možete prodavati i proizvode koje nemate u svojoj trgovini, prodavati proizvode direktno od distributera/uvoznika, i još mnoge druge mogućnosti.

 

Sinhronizacija i integracija online trgovine sa ERP rješnjem i drugim aplikacijama

Možete imati uhodani web shop ali već odavno Vam se čini da više vremena gubite prepisujući podatke i ažurirajući podatke, nego što se posvećujete kupcima i prodaji.

Vrlo vjerovatno se pitate treba li to biti baš tako? Ne, ne treba.

 

Izrada web trgovine i integracija sa poslovnim rješenjem u kompanijama koje imaju veliki promet raznovrsne robe, danas su pun pogodak. Ukoliko  pored adekvatnog web shopa imate poslovni softver koji će pratiti procese zahtjeva i narudžbi, isporuku, fakturisanje prodate robe te sinhronizaciju sa lagerima dobavljača (više različitih) onda nemate brige.

 

Ukoliko se koristi poslovni softver ImelBIS ovaj proces je automatizovan. Međutim, integracija web shopa moguća je i sa drugim poslovnim rješenjima.

 

Integracija web shopa sa ImelBIS sistemom štedi vrijeme i novac, te kupcima omogućava prikaz tačnih informacija kad su u pitanju cijene proizvoda, raspoloživost i svi ostali atributi na WebShopu, te se automatizira cijeli proces. Na ovaj način nikada se ne može desiti da kupac naručuje proizvode na shopu a da ih nema na stanju i da dolazimo u neugodnu situaciju.

Nakon što je online narudžba zaprimljena u ImelBIS radi se još jednom provjera, te se priprema isporuka i izdaje faktura kupcu. Način plaćanja može biti elektronski ili pouzećem, što prepuštamo vlasniku shopa da odluči.

Proces sinhronizacije i integracije može biti jednosmjeran i dvosmjeran.
Dvosmjerna integracija omogućava sinhronizaciju podataka u dva smjera, što znači da kada kupac nešto naruči, podaci o kupci i narudžbi se prenose u ImelBIS gdje se skida stanje skladišta a za prodatu robu preko ERP sistema stanje lagera na web shopu se ažurira.

Povezivanje web shopa sa lagerom dobavljača i poslovnim sistemom ImelBIS olakšava proces prodaje i  predstavlja maksimalnu prilagodljivost savremenim zahtjevima tržišta.
 

Kako da dođete do idealnog web shop-a za Vašu kompaniju?

Ne dozvolite da vaša konkurencija napreduje – investirajte u prilagođeni web shop već danas i gledajte kako vaša prodaja raste!

 

Kontaktirajte nas sada da saznate više o našim rješenjima za web shop i kako možemo pomoći da vaše poslovanje podignete na viši nivo.

 

Zainteresovani ste za besplatnu prezentaciju? Ostavite Vaše podatke a mi ćemo Vas kontaktirati.

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba