Ugostiteljski objekti suočavaju se sa različitim izazovima upravljanja koji mogu učiniti postizanje uspjeha otežanim.
Najčešći izazovi su visoka fluktuacija zaposlenih, održavanje kvaliteta, neočekivani i neplanirani događaji, upravljanje očekivanjima gostiju sa jedne strane i prihodima sa druge strane te povrh svega toga držanje koraka sa izmjenama u tehnologiji.
Menadžmenti smještajnih objekata; hotela, motela, odmarališta, apartmani, lječilišta i sl. moraju biti u toku s najnovijim alatima i softverom kako bi ostali konkurentni.
Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu. Prošlo je vrijeme listanja nepreglednih evidencija u rokovnicima kako bi dobili informacije npr. o popunjenosti kapaciteta i pronalasku slobodnog.
Razlozi zašto smještajni objekti, u prvu ruku hoteli, trebaju softversko rješenje
– Pojednostavljivanje operacija: HIS može pomoći u automatizaciji mnogih dnevnih operacija hotela, kao što su rezervacije, naplata, upravljanje zalihama i upravljanje odnosima s klijentima. Ovo može smanjiti opterećenje osoblja i osloboditi vrijeme za važnije zadatke.
– Poboljšano donošenje odluka: HIS može menadžerima hotela pružiti podatke i analitiku u realnom vremenu o njihovom poslovanju, kao što su stope popunjenosti, prihod i povratne informacije kupaca. Ove informacije im mogu pomoći da donesu informirane odluke o cijenama, marketingu i zapošljavanju.
– Bolje korisničko iskustvo: HIS može pomoći hotelima da pruže personaliziranije i neprimetnije iskustvo za svoje goste. Na primjer, može pohraniti preferencije gostiju i koristiti ih za prilagođavanje njihovog boravka ili omogućiti gostima da se prijave i odjave koristeći svoje mobilne uređaje.
– Uštede: Automatizacijom mnogih svojih operacija, hoteli mogu smanjiti potrebu za ručnim radom i procesima zasnovanim na papiru, što može dovesti do značajnih ušteda tokom vremena.
Sve u svemu, dobro osmišljen i implementiran HIS može pomoći hotelima da rade efikasnije, donose bolje odluke i pružaju bolje iskustvo za svoje goste.
ImelHIS – sistem za upravljanje hotelskim poslovanjem predstavlja način za efikasnu interakciju sa gostima i izvor povećanja iskorištenosti kapaciteta.
Hotelski informacijski sustav ImelHIS predstavlja jednostavno i prilagodljivo rješenje za cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica i zakonsku regulativu (Bosna i Hercegovina, Srbija, Hrvatska, Crna Gora i dr.)
Idealno je rješenje za upravljanje poslovanjem u hotelima, motelima, hostelima, pansionima, apartmanima, bed & breakfast objektima, odmaralištima, lječilištima i sl.
Primjeri pojednostavljenja poslovanja korištenjem ImelHIS poslovnog sistema
Jedan od načina pojednostavljenja poslovanja ali i poboljšanja iskustava gostiju jeste jednostavan postupak registracije – poslovanje recepcije.
ImelHIS informacioni sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem stranih i domaćih gostiju.
Osim toga omogućeno je detaljnije praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).
Ovako detaljna evidencija omogućava u svakom trenutku podatke o trenutno slobodnim, zauzetim ili rezervisanim sobama.
ImelHIS omogućava automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz i štampa je moguća po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obavezom vođenja knjiga.
Gostima se može izdati račun za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, minibara, telefonskog računa..).
Omogućeno je evidentiranje i dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge …).
Integracija sa drugim sistemima i kanalima za rezervacije
ImelHIS je dizajniran i prilagođen kako bi odgovorio potrebama korisnika sistema sa mogućnošću prilagodbe i integracija sa drugim sistemima.
ImelHIS sistem preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan je sa kanalima za rezervaciju Booking i Agoda.
Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu.
Također, omogućeno je vršiti rezervacije i na web stranici hotela koje se automatski importuju u sistem ImelHIS.
Za evidenciju, praćenje i izvještavanje svih ostalih poslovnih događaja i partnera/zaposlenih (kupci, dobavljači, roba i usluga te sami zaposlenici) koristi se informacioni sistem ImelBIS.
Ukoliko postoje međusobno udaljeni objekti (različite lokacije) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.
Koji se benefiti mogu očekivati nakon implementacije ImelHIS sistema?
– Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju
– Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad
– Jednostavniji administrativni poslovi
– Efikasnije popunjavanje i praćene raspoloživosti smještajnih kapaciteta
– Veća konkurentnost uz uštedu vremena i novca
– Bolji poslovni rezultati
Pogledajte kako je ImelHIS olakšao poslovanje Hotelu Muška voda Kladanj