Istraživanja u poslovnoj praksi razvijenih ekonomija, pokazuju da 40% od svih informacija u kompaniji potiče iz računovodstva ali o prošlim i sadašnjim promjenama.
U takvoj situaciji glavni problem sa kojim se kompanije susreću jeste ne postojanje PLANIRANJA I ANALIZE.
Poslovno rješenje ImelBIS ERP pored svih mogućnosti i prednosti posebnu važnost pridaje planiranju i analizi poslovanja sa neizostavnim dijelom izvještavanja.
Kako adekvatan informacioni sistem planira i analizira za Vas?
Integralni informacioni sistem ImelBIS ERP pored svih mogućnosti i prednosti posebnu važnost pridaje poslovnoj inteligenciji odnosno modulu Planiranje i analiza poslovanja.
Planiranje i analiza predstavlja kompleksan i sveobuhvatan model po svim relevantnim segmentima poslovanja: prihodi, troškovi, proizvodnja, nabava, prodaja, investicije i dr..
Svima je jasno da planiranje samo za sebe nema smisla, ukoliko ne podupire upravljačke procese u kompaniji i ako se ne analiziraju rezultati ostvarenja.
Razlog je jednostavan, sagledavanja situacije: Gdje smo i kako dalje moramo?
ImelBIS računovodstveni program pored planiranja omogućava upoređivanje trenutnih rezultata sa planiranim kako bi se utvrdila odstupanja i pravovremeno poduzele odgovarajuće aktivnosti, poput navigacionog instrumenta.
Koje odgovore će Vam dati ImelBIS ERP poslovni softver
Obično je finansijsko računovodstvo tradicionalno orijentisano ka eksternom izvještavanju i eksternim korisnicima poslovnih izvještaja ali naspram toga stoji integralni informacioni sistem ImelBIS ERP koji može pomoći kako računovođama tako i menadžerima te dati odgovore na ključna pitanja:
• Koliko se mora prodati da bi se došlo do tačke pokrića odnosno „pozitivne nule“?
• Koji proizvodi ili usluge su donosioci prihoda odnosno “zvijezde” a koji ne?
• Koje je tržište najslabije raslo i zbog čega?
• Koji kupci su profitabilni a sa kojim treba prestati raditi?
• Kako „ispravno“ izračunati cijenu koštanja proizvoda/usluga?
• Da li uvoditi dodatnu smjenu? …
Izvještavanje i kontroling
Informacioni sistem treba da omogući menadžmentu pristup pravim informacijama u pravo vrijeme, kako bi razumjeli šta se događa u kompaniji i šta bi trebali učiniti kako bi doprinijeli uspjehu svoje organizacije.
Imelovo programsko rješenje omogućava deetaljan uvid u poslovanje Vašeg preduzeća. U bilo kom momentu poslovanja moguće je izvući „presjek stanja“ zahvaljujući 1200 izvještaja i analitici u stvarnom vremenu.
Ovaj poslovni informacioni sistem omogućava Vam da prestanete trošiti vrijeme na administrativne poslove i da više vremena posvetite fokusu na strateške odluke.
ImelBIS vodi korisnika korak po korak kroz cijeli proces kreiranja izvještaja, omogućavajući da se na osnovu unosa podataka određenih kontnih pozicija, dobiju tačno popunjeni obrasci koji su propisani i to: Bilans stanja, Bilans uspjeha, Izvještaj o novčanim tokovima, Izvještaj o promjenama u kapitalu, Bilješke i Izvještaj o poslovanju.
Također, izuzetno bitan dio analize poslovanja preduzeća jeste i Kontroling koji omogućava provjeru metoda knjiženja određene dokumentacije i efikasnosti nabave i prodaje, analize proizvodnje i sl..
Kontroling je okrenut internom izveštavanju, menadžerima, vlasnicima, direktorima i treba zapravo da ponudi sasvim nešto drugo, za razliku od finansijskog računovodstva. Treba da vodi ka realizaciji postavljenih planova i ostvarenju cilja.
Analiza rezultata poslovanja sa izvještavanjem ključna je za „decision makerse“, osobe koje odlučuju u kompaniji.
Veoma važna prednost ImelBIS programskog rješenja je mogućnost kreiranja izvještaja “po želji i potrebi” jer izvještavanje ne treba da se svodi na jednom ili dva puta godišnje nego stalno analiziranje i izvještavanje.