Proizvođači su stalno pred izazovom.
Od proizvođača se zahtjeva kraći razvojni i proizvodni ciklus, niže cijene proizvoda – sa jedne strane a sa druge strane – bolju kvalitetu i visok stepen prilagodljivosti željama kupaca.
Ovo je izazov koji nameće potrebu za stalnim praćenjem tržišta, usavršavanjem i širenjem proizvodnih procesa. Stoga se nametne i potreba da paralelno sa širenjem kompanije i rastom proizvodnje, dođe do zahtjeva za novim informacionim sistemom i to obično ERP sistemom.
Kako prebroditi prepreke u proizvodnji te odgovoriti zahtjevima kvalitete i tržišta?
Učinkovita i jeftina proizvodnja uz kraće vrijeme isporuke proizvoda mogući su samo uz učinkovito planiranje i upravljanje proizvodnjom. Da bi se postigla poboljšanja u proizvodnji i konkurentnost na tržištu, važna je i integracija ostalih sektora kompanije koja omogućava usklađivanje njihovih aktivnosti.
Zbog svoje kompleksnosti proces proizvodnje zahtjeva sistematičan pristup, promjene u organizaciji, dodatne vještine zaposlenih i koordinaciju.
ImelBIS kao ERP sistem može se posmatrati kao glavni alat za integraciju poslovnih aktivnosti unutar kompanije.
Informacioni sistema ImelBIS omogućava da se odvojena područja nabava, skladište, proizvodnja i prodaja međusobno povežu i bolje koordiniraju.
Važnost integracije sistema u proizvodnom procesu?
Proces proizvodnje sistemski povezuje ključne funkcije u organizaciji i to: prodaju, tehničko-tehnološku pripremu, nabavu i računovodstvo i to je izuzetno važno.
Integralnost informacionog sistema, pored uvezanosti poslovnih funkcija, ogleda se i dijelu da se poslovni podatak unosi samo jednom a daljom se obradom on prenosi i upravlja se njime.
Kao rezultat integralnosti može se utjecati na kvalitet proizvoda ili obavljenih usluga. Kvaliteta proizvoda ili obavljenih usluga vrlo je važan faktor o kojem treba treba voditi računa a on zahtjeva podršku kompletne organizacije, koja se ne može postići bez integralnosti.
Prosto zaključujemo da su sve poslovne funkcije u uskoj sprezi i da ne mogu djelovati individulano u procesu proizvodnje ali i cjelokupnom poslovanju.
ImelBIS ERP sistem moguće je prilagoditi potebama određene kompanije ili industrije. Ključna poenta implementacije sistema jeste uspostava optimizacije proizvodnog procesa. Informacioni sistem i implementatori sa višegodišnjim iskustvom mogu pružiti najbolje rješenje kako prebroditi složenost proizvodnog procesa. Bitno je naglasiti da ne treba talasati jer svaka nepotrebna funkcionalnost poskupljuje sistem i dodatno opterećuje korisnike.
ImelBIS ERP sistem
Pomoću ERP sistema može se upravljati ključnim procesima unutar kompanije – prodajom, nabavom, skladištem, proizvodnjom, finansijama i ljudskim resursima uz adekvatno praćenje kvalitete i odgovoriti postavljenim zahtjevima.
ImelBIS ERP nastao je na temelju najboljih praksi kompanija i niza pretpostavki o načinu njihovog poslovanja u cjelini, što je rezultiralo jedinstvenim softverskim rješenjem koje je primjenjivo u svim organizacijama. ImelBIS ERP omogućava profitabilno funkcionisanje, kontinuirano prilagođavanje i održivi rast kompanije.
Integralnost informacionog sistema ImelBIS još je jedna prednosti kao ERP sistema. Poslovne funkcije u ImelBIS-u su međusobno povezane i postoji zahtjev da se poslovni podatak unosi samo jednom a daljom obradom on se prenosi i njime se upravlja.
Zašto se opredijeliti za integralni sistem ImelBIS ERP?
Ključni razlozi zašto krenuti u proces implementacije informacionog sistema ImelBIS-a :
– Ranije prepoznavanje potencijalnih problema u proizvodnji
– Povećana konkurentnost u ponudama tačnim određivanjem cijena
– Niži troškovi držanja zaliha
– Bolje upravljanje velikim transakcijama, samostalno, bez potreba za dodatnim resursima
– Podatke je lakše pronaći i dostupniji su menadžmentu
– Bolje donošenje odluka u poslovanju
– Manji troškovi računovodstva zbog manje grešaka
– Obračun troškova na mjesečnom nivou, finansijski rezultat svakoga mjeseca
– Poboljšan izbor dobavljača na temelju ocjena rezultata iz podataka
– Poboljšano planiranje kapaciteta
– Uštede u troškovima zbog poboljšanja efektivnosti cjelokupne opreme (OEE)
– Mjerenje indikatora ključnog učinka (KPI)
Napomena za potecijalne korisnike informacionih sistema!
Dvije male ali bitne napomene za kompanije koje su na putu da mijenjaju informacione sisteme:
– Nemoguće je implementirati učinkovit informacioni sistem kod korisnika koji ne zna šta želi jer sve što mu se ponudi nije ono što on očekuje. Treba imati povjerenje i slijediti dobre prakse implementatora.
i
– Ukoliko korisnik ima računarsku opremu pete generacije, softver četvrte, organizaciju treće a kadrove druge generacije može samo očekivati da će bilo koji sistem raditi u drugoj generaciji. Ljudski kapital izuzetno je bitan kod implementacije informacionih sistema, jer sistem je samo dobar alat.
Razmislite i planirajte uspjeh!