“Vrijeme je novac”, ovu bitnu činjenicu ne smijemo zaboraviti u poslovnom svijetu.
Softver za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa sastavni je dio modernih poslovnih sistema i omogućava uštedu vremena, zaštitu pristupa određenim prostorijama te praćenja kretanja zaposlenih i trećih lica.
Evidencija prisutnosti omogućava realni obračun radnog vremena i olakšava poslodavcima uvid u stvarne sate rada a sa druge strane lakši obračun plata te raspored godišnjih odmora.
Bez obzira da li se radi o komercijalnom, finansijskom odnosno realnom ili javnom sektoru kao što su škole, bolnice, hoteli ili organizacije koje imaju razuđene lokacije sistem ImelERV i KP predstavlja rješenje koje može odgovoriti na sve složene zahtjeve rasporeda rada odnosno radnih shema.
Šta je Kontrola pristupa?
Softver za kontrolu pristupa namjenjen je za praćenje pristupa objektima i prostorijama pomoću uređaja za kontrolu pristupa i identifikaciju putem ID kartica, otiska prsta i sl.
Na osnovu pristupa organizaciji putem prijava na uređaje za kontrolu pristupa omogućeno je praćenje, pregled i izvještavanje o prisutnosti uposlenih u organizaciji.
Kontrola pristupa omogućava:
– Povezivanja sa različitim uređajima za kontrolu pristupa
– Evidencija svih radnika u sistem kontrole pristupa
– Pristup/prijava prostorijama putem kartice, PIN-a i biometrijske identifikacije (otisak prsta i sl.)
– Kontrola pristupa zaštićenim prostorijama
– Evidentiranje prisutnosti zaposlenih (ulaz i izlaz)
– Kalendar rada i radne šeme po smjenama
– Evidentiranje najave za treća lica (gosti, radnici izvođača radova, inspekcijski organi)
– Evidentiranje ulaza gostiju sa dodjelom kartica za pristup određenim prostorijama
– Kontrola kretanja gostiju
– Informacije o pristupima i provedenom vremenu u svim prostorijama/organizaciji
Šta je evidencija radnog vremena?
Jedan aspekt sistema je kontrola prisutnosti zaposlenih, dok se drugi odnosi na obračun realizovanog fonda sati.
Svrha sistema ogleda se u tome da se u realnom vremenu mogu dobiti stvarni podaci o prisutnosti te da se u željenom momentu može izraditi obračun radnog vremena na dnevnom, sedmičnom ili mjesečnom nivou za određenog zaposlenika.
Aplikacija evidencija radnog vremena integrirana je sa kontrolom pristupa i omogućava sledeće:
– Apsolutno tačnu evidenciju prisustva i odsustva sa posla
– Analiza redovnih i prekovremenih sati
– Analiza kašnjenja i odsutva
– Analiza izvještaja o odstupanju prisustva poslu u odnosu na plan rada po smjenama
– Preraspodjela radnog vremena
– Praćenje korištenja godišnjih odmora
– Praćenje prekovremenog rada
– Šihtarica u skladu sa zakonskim propisima u BiH
– Rekapitulacija za obračun plaća
– Mogućnost automatskog povlačenja podataka u obračun plaća ukoliko je integrisana ImelHR aplikacija.
Prednosti koje se ostvaraju implementacijom ImelERV i KP su:
– Povećanje sigurnosti kroz precizno definisane dozvole pristupa
– Jednostavan način praćenja prisustva u prostorijama organizacije
– Precizno planiranje potrebnih radnika po smjenama
– Evidencija o prisustvu i provedenom vremenu trećih lica u firmi
– Izvještavanje o ostvarenim satima prisustva u organizaciji
– Elektronska knjiga šihtarica
– Integracija i automatski obračun plaća na osnovu provedenog vremena zaposlenika
Vrijeme je novac!