Gledajmo na trenutnu situaciju kao priliku za pozitivne promjene. Ukoliko su ranije postojale sumnje u važnost digitalizacije i informatizacije sada nema više dvojbe. Turizam je, na veliku žalost, osjetio ponajviše posljedice trenutne situacije. Neka hotelski sistem ImelHIS, namijenjen za upravljanje hotelskim poslovanjem, bude način kako povećati iskorištenost kapaciteta hotela, motela, odmarališta i lječilišta te adekvatno odgovoriti zahtjevima gostiju.
Trošite mnogo vremena na evidenciju prijave i odjave gostiju ili nemate adekvatne preglede?
Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu.
Hotelski informacioni sistem ImelHIS namijenjen je za cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica i zakonsku regulativu (BiH, Srbija, Hrvatska, Crna Gora i dr.). Sistem je jednostavan za korištenje i prilagodljiv različitim kategorijama objekata kao što su: hoteli, moteli, hosteli, pansioni, odmarališta, lječilišta, apartmani i mali hoteli.
Sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem gostiju stranih/domaćih. Praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).
Grafički prikaz zauzetih, slobodnih i rezervisanih soba po spratovima prikazan je na slici.
Da li je moguće elektronski voditi Knjigu gostiju i automatski izdavati račune?
Kroz ImelHIS omogućeno je automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz i štampa moguća je po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obvezom vođenja knjiga.
Omogućeno je evidentiranje dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge …). Gostima se mogu izdavati računi za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, mini-bara, telefonskog računa i sl.).
Integracija sa drugim sistemima
ImelHIS je dizajniran i prilagođen kako bi odgovorio potrebama korisnika sistema sa mogućnošću prilagodbe i integracija sa drugim sistemima.
ImelHIS sistem preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan je sa kanalima za rezervaciju Booking i Agoda.
Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu.
Također, omogućeno je vršiti rezervacije i na web stranici hotela koje se automatski importuju u sistem ImelHIS.
Za evidenciju, praćenje i izvještavanje svih ostalih poslovnih događaja i partnera/zaposlenih (kupci, dobavljači, roba i usluga te sami zaposlenici) koristi se informacioni sistem ImelBIS.
Ukoliko postoje međusobno udaljeni objekti (različite lokacije) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.
Koji se benefiti mogu očekivati nakon implementacije ImelHIS sistema?
Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju
Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad
Jednostavniji administrativni poslovi
Efikasnije popunjavanje i praćene raspoloživosti smještajnih kapaciteta
Veća konkurentnost uz uštedu vremena i novca
Bolji poslovni rezultati