Brojne su negativne ekonomske posljedice za kompanije uzrokovane trenutnom situacijom pandemije. No međutim, menadžeri trebaju da shvate da je ovo vrijeme pogodno za reinženjering poslovnih procesa i poduzimanje nekih novih aktivnosti koje će doprinijeti efikasnosti i ekonomičnosti upravljanja resursima i kompanijom.
Sada je vrijeme za implementaciju adekvatnog informacionog sistema koji će pružiti tačne informacije kako bi se strateški planiralo i donosile prave odluke.
U nedostatku informacionog sistema strateško planiranje se svodi na sušto nagađanje i donosi neizvjesnost kada je u pitanju budućnost upravljanja i poslovanja.
Sada možete zakazati svoju besplatnu prezentaciju integralnog informacionog sistema ImelBIS na software@imel.ba
Šta predstavlja informacioni sistem ImelBIS?
Integralni informacioni sistem ImelBIS predstavlja sveobuhvatno softversko rešenje namijenjeno za efikasno upravljanje svim poslovnim procesima i resursima kompanije. Integralnost se ogleda u međusobnoj povezanosti procesa od planiranja, nabave i prodaje, finansija i računovodstva, upravljanja sredstvima i zalihama, upravljanja proizvodnjom, upravljanja ljudskim resursima, obračuna plaća, kontrole i evidencije radnog vremena do upravljanja samim tokom dokumentacije.
ImelBIS kao takav rezultat je stečene poslovne prakse tokom dosadašnjih implementacija u kompanijama/organizacijama, kao i ugrađenih odgovarajućih naučnih i tehničkih dostignuća koje se vremenom razvijaju.
Kome je informacioni sistem ImelBIS namijenjen?
ImelBIS ima za cilj da ¨pokrije¨ gotovo sve poznate poslovne procese, uvažavajući specifičnosti pojedinih industrijskih grana i specifičnosti korisnika, te se lako može prilagoditi specifičnim zahtjevima korisnika. Namijenjen je kako malim organizacijama, tako i srednjim i velikim složenim proizvodnim, trgovačkim i uslužnim kompanijama, sa više povezanih poslovnih subjekata koje posluju pod jedinstvenim okriljem.
Osnovne karakteristike ImelBIS poslovnog softvera su:
• performansa (radne karakteristike)
• proširivost (skalabilnost)
• pouzdanost (robusnost)
Dok se benefiti implementacije informacionog sistema ImelBIS ogledaju u:
• Visok stepen konfigurabilnosti shodno načinu poslovanja kompanije
• Bolja organizacija budžeta i zaposlenika
• Smanjenje troškova te povećanje produktivnosti i prihoda
• Visok stepen povjerenja u prezentirane informacije
• Povrat ulaganja u kratkom roku (6-24 mjeseca)
• Strateško planiranje
Koliko je odabir ¨pravog isporučioca softvera¨ bitan?
Da bi se uspješno primjenio informacioni sistem nije dovoljno samo odgovarajuće rešenje već i pouzdan ¨dobavljač – isporučioc softvera¨ . Implementacija informacionog sistema itekako ovisi o implementatoru, da li razumije Vaše poslovne procese i da li može izvršiti upgrade sistema ukoliko to neki poslovni proces zahtjeva.
Zato je izuzetno bitno sa kime ulaziti u ovaj poslovni aranžman gdje je odgovornost podjednako važna kako na implementatoru tako i na kompaniji koja implementira.
Bez obzira na sve sličnosti i branšu ne postoje dvije identične kompanije, svaka ima svoje specifičnosti koje softver mora pokriti.
Na kraju ali ne manje važno izuzetno je bitno da visok nivo primjene softvera podrazumjeva i uspostavu dugoročne saradnje na održavanju softvera i konsultacijama na primjeni informacionog sistema.
Zakazivanje besplatne prezentacije informacionog sistema ImelBIS moguće je na software@imel.ba