KAKO OSTATI KONKURENTAN U SAVREMENIM USLOVIMA POSLOVANJA? UTICAJ PRIMJENE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA „ImelDMS“ NA USPJEŠNOST POSLOVANJA

Uslovi poslovanje na bosansko-hercegovačkom tržištu kao i u okruženju svakodnevno su sve složeniji i zahtijevaju donošenje brzih i inovativnih odluka s ciljem povećanja uspješnosti poslovanja. Preispitivanjem faktora uspješnosti poslovanja utvrđeno je da svaka organizacija može uticati na smanjenje svojih troškova primjenom savremenih informacionih tehnologija.

Shodno tome, Imel je plasirao na tržište novi softverski proizvod:

 Sistem za upravljanje dokumentima – ImelDMS (Document Management System)

 Istraživanje o efektima primjene ovog sistema pokazuje uštedu troškova i povrat investicije kao i ostale benefite u periodu od jedne do tri godine.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Produktivnost, Ekonomičnost i Poslovni rezultat u toku implementacije sistema

 BENEFITI implementacije DMS-a za period 2010 -2012. g.

  • Uštede na fizičkom prostoru – oslobođeno je 30% arhivskog prostora odmah nakon inventure. Preduzeće je razmatralo opciju iznajmljivanja prostora za arhivsku građu jer nije bilo prostora u preduzeću za tu svrhu. Ostvarene su uštede za najam prostora u periodu 2 godine u vrijednosti 12.000 KM.
  • Prihod preduzeća u periodu 2010-2012 povećan je za 11%;
  • Smanjeni su troškovi kancelarijskog materijala za 5%;
  • Povećana je produktivnost za 10%;
  • Povećana ekonomičnost za 4%;
  • U 2011 i 2012. godini ostao je isti broj zaposlenih što dokazuje da je sa istim osobljem ostvareno više prihoda;
  • Koeficijent povrata investicije za period od tri godine je 1,6

 Koliko su menadžeri zadovoljni rezultatom implementacije ImelDMS-a?

Nivo zadovoljstva menadžera sa rezultatima implementiranog sistema

 Pogledajte katalog ImelDMS-a: http://imel.ba/DMS.pdf

Za sve dodatne informacije nudimo Vam neobaveznu prezentaciju.

Planirajte uspjeh!

Novo u ImelBis-u: „Knjiga obaveza“ – Centralizovana evidencija svih obaveza

“Knjiga obaveza” u ImelBis-u nastala je kao rezultat zahtjeva od strane naših korisnika za mogućnost automatskog praćenja svih obaveza kao i kreiranja periodičnog plana plaćanja. To je centralizovana analiza svih obaveza prema dobavljačima, zaposlenicima, državnim i poreskim organima, kao i drugim subjektima koja pojednostavljuje i ubrzava aktivnosti na praćenju i ažurnom izmirenju obaveza.

Da bi ova analiza u potpunosti dala svoj doprinos, neophodno je sve obaveze evidentirati kroz sistem ulaznih računa i ostalih obaveza. Nakon evidentiranja svih obaveza omogućen je pregled knjige obaveza kao na slici:

Ova opcija ima slijedeće mogućnosti:
Uslovi pregleda – određivanje knjige ulaznih računa, dobavljača ili drugog povjerioca i datumskog opsega pregleda. Ukoliko se ne evidentira KUF tada se prikazuju sve obaveze bez obzira u koju knjigu računa i obaveza je evidentirana. Ukoliko nije evidentiran partner prikazuju se obaveze od svih dobavljača čiji rok dospijeća zadovoljava datumski opseg;
– Tabela Neizmirene obaveze – lista neizmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije;
– Tabela Izmirene obaveze – lista izmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije.

U traci sa alatima, uz uobičajne opcije, predviđene su slijedeće aktivnosti:
Plan plaćanja – izrada plana plaćanja neizmirenih obaveza i priprema naloga za plaćanje i eksport u elektronsko bankarstvo;
Nalog za plaćanje – izrada pripremnog naloga za plaćanje;
Pregledi – lista pregleda i analiza vezana za obaveze;
i još mnogo mogućnosti…

                                                                                      Planirajte uspjeh!

 

Konkurs za radno mjesto Web programera

Imel d.o.o. kao vodeća kompanija u BiH na polju informacionih tehnologija  u potrazi je  za izvanrednim Web programerima koji će se pridružiti našem razvojnom timu za izgradnju zanimljive i funkcionalne web platforme. Tražimo web programere sa željom za rad koji će napredovati brzim tempom, mogu brzo učiti i žele svladati različite web tehnologije i tehnike.

Kandidati bi trebali ispunjavati sledeće uslove:

  1. SSS  smjer računarstvo i informatika; VŠS/VSS
  2. Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima web programera (sa opisom projekata na kojim ste radili i sa kojima se ponosite);
  3. Dobre organizacijske i komunikacijske vještine;
  4. Odgovornost i poštivanje zadatih rokova;
  5. Vozačka dozvola B kategorije;
  6. Aktivno poznavanje engleskog jezika.

Neophodne vještine:

– razvoj web formi;
– razumijevanje front-end tehnologija (HTML5/CSS/JS);
– razumijevanje Microsoft SQL baze podataka i /ili MySQL-a;

Poželjne vještine:

–          Programiranje u PHP-u, poznavanje nekih od razvojnih Framework-a;
–          C# i .Net;
–          Poznavanje Web servisa (SOAP,REST,…);
–          Razvoj Windows store aplikacije;
–          Razvoj Android aplikacije.

Mi nudimo:

–          Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
–          Kontinuirana mogućnost  edukacije i napredovanja;
–          Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
–          Stabilan portofolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati moraju poslati svoj CV , kao i obaviti kratki informativni razgovor.

Aplicirajte putem maila: info@imel.ba

Oglas ostaje otvoren do  10.02.2014 godine.

Radno vrijeme i telefonska podrška

U toku zimskog perioda zaključno sa mjesecom Martom, Redovno radno vrijeme je 07:30 – 16:00, Maloprodaja do 17:00h. S obzirom na veći broj poziva, otvorene su i dodatne telefonske linije:

Centrala i Maloprodaja: +387 35 550 100; 550 101
Dalja Prodaja i online trgovina: +387 35 553 504
Besplatan Info broj (Online Trgovina): 080 02 04 05
Fax: +387 35 553 503
Dežurna služba (brzi pozivi)
Konsalting +387 61 070 016
Software +387 61 070 017
Servis +387 61 070 018

Da li ste znali šta se dogodilo na današnji dan prije 20 godina?

Ideja je bila da u tim teškim godinama, informacione tehnologije pokušamo približiti građanima koji su bili odsječeni od informacija a ono malo kompanija koje je radilo da podignemo na viši nivo po pitanju sistemskih procesa i olakšamo njihovo poslovanje. Danas smo se razvili u kompaniju sa širokim spektrom  proizvoda i usluga na polju informacionih tehnologija, sa tridesetak uposlenih ljudi i mnoštvom spoljnih saradnika kako u državi tako i u okruženju. Više pročitajte u današnjem izdanju Dnevnog Avaza 

Novi ugovori o implementaciji ImelBis ERP sistema

Imel d.o.o.  novu poslovnu godinu  započeo je veoma uspješno što pokazuje nekoliko potpisanih Kupoprodajnih ugovora o implementaciji ImelBis ERP sistema sa bosanskohercegovačkim kompanijama i organizacijama.

ImelBis ERP kao integralni informacioni sistem implementira se u firmama Baupartner d.o.o. Gračanica i Stolarija Karić d.o.o. Odžak, te u Općini Zavidovići i nevladinoj organizaciji Instituta za razvoj maldih Kult Sarajevo. Implementacija poslovnog sistema u pomenute organizacije započela je početkom mjeseca januara i planira se završiti do kraja prvog kvartala.

Kompanije i organizacije uvođenjem informacionog sistema ImelBisERP imaju za cilj da se postigne bolja organizacija posla, mogućnost planiranja, prati redovni monitoring i evaluacija svih aktivnosti, a ujedno i kontinuirano praćenje realizacije postavljenog plana i dostizanje postavljenih ciljeva.

 

 

Online Trgovina – prekid na serveru

Zbog podizanja novih servisa na serveru http://shop.imel.ba, mogući su prekidi i otežan pristup Online trgovini u perodu 08. – 09. januar. Za sve informacije možete nas konktaktirati putem prodaja@imel.ba ili na telefone 035 550 100 / 550 101 / 553 504.

Kaspersky Lab: Šta nas očekuje u 2014.

Odbrojani su poslednji dani 2013. godine koju je kada je Sigurnost podataka i sistema u pitanju obilježilo otkriće o tajnim propgramima za masovni nadzor korisnika interneta američke obavještajne agencije NSA za koje smo saznali zahvaljujući obavještajcu Edvardu Snoudenu koji je medijima dostavio povjerljive dokumente agencije.

Brinući za svoju sigurnost u 2013. godini IMEL d.o.o. u sradnji sa Kaspersky LAB na visoki nivo zaštite u protekloj godini podigao je skoro 10.000 računara, kompanija, institucija i pojedinaca kao što su: Ministarstvo Sigurnosti BiH, Pošte Srpske AD Banja Luka, Mi-Bospo Mikrokreditna fondacija, Turkish Ziraat Banka, Zavod za javno Zdravstvo idr.

Nakon skandala sa NSA, korisnici interneta su postali odlučni u namjeri da zadrže svoj privatni život u tajnosti, uprkos pažnji obaveštajnih službi širom svijeta. To znači bolju zaštitu podataka uskladištenih na njihovim računarima i uređajima i obezbjeđivanje povjerljivosti aktivnosti na internetu.

Kada je riječ o krajnjim korisnicima, Kaspersky LAB u 2014. Predviđa da će oni osim o privatnosti morati da povedu računa i o svom novcu i Bitcoinima.

Tokom 2014. godine, stručnjaci Kaspersky Lab očekuju da će sajber kriminalci nastaviti da razvijaju alate za krađu novca od korisnika – direktno ili indirektno. Prevaranti će usavršavati alate koji omogućavaju pristup bankovnim računima preko mobilnih uređaja (mobilni fišing, bankarski Trojanci). Mobilni botneti će se kupovati i prodavati, a biće korišćeni za distribuciju zlonamjernih priloga. Sledeće godine ćemo vjerovatno vidjeti još sofisticiranije verzije malvera koji šifruju podatke na mobilnim uređajima, sprečavajući pristup fotografijama, kontaktima, dokumentima i porukama dok se ne kupi dekripciona šifra. Android smart telefoni će bez sumnje biti prvi na udaru.

Niz popularnih internet servisa su već najavili sprovođenje dodatnih mjera zaštite korisničkih podataka, kao što je, na primer, enkripcija svih podataka koji se prenose između sopstvenih servera. Implementacija sofisticiranijih mjera zaštite će se nastaviti, a to će vjerovatno postati ključni faktor kada korisnici budu birali između konkurentskih internet servisa.

Informacije koje je otkrio Snowden pokazale su da je jedan od ciljeva sajber špijunaže između država da se pruži ekonomska pomoć “prijateljskim” kompanijama. Ovo saznanje je poništilo etičke prepreke koje su obuzdavale poslovanje od upotrebe nekonvencionalnih metode u takmičenju sa rivalima. U novoj realnosti sajber prostora, firme će razmatrati mogućnost sprovođenja ove vrste aktivnosti za svoje potrebe. Kompanije će zapošljavati sajber plaćenike, organizovane grupe hakera koje mogu pružiti usluge špijuniranja.

Završen drugi edukativni ciklus Web marketing – prilika za zapošljivost žena u općini

Društvo za istraživanje i razvoj DIR Tuzla završilo je drugi edukativni ciklus implementacije projekta “Web marketing – prilika za zapošljivost žena u općini “. Tim povodom upriličena je konferencija za medije, na kojoj su prezentirani rezultati odrađenih aktivnosti, te planovi za nastavak projekta kroz konkretne primjene stečenog znanja iz oblasti Web marketinga u odabrane tri firme na području općine Lukavac.
U drugom edukativnom ciklusu učestvovalo je 28 nezaposlenih žena, od kojih je 16 uradilo Web stranice i prezentacije za nekoliko firmi sa područja naše općine.
Podsjećanja radi, kroz prvi ciklus je prošlo 50 žena, a njih 28 prošlo je u drugi ciklus edukacije.
“Mlade žene su u veoma intenzivnom roku stekle vještine neophodne za poslovne aktivnosti i one su primjer dobre prakse. Polaznice imaju potencijala da stupe u kontakt sa poslodavcima i ponude ono što znaju, dakle, da ponude svoju web stranicu, odnosno izradu iste”, kazala je Jasmina Ovčina, stručni saradnik Društva za istraživanje i razvoj Tuzla.
Projekat “Web marketing, prilika za zapošljivost žene u općini” sprovodi Društvo za istraživanje i razvoj (DIR) Tuzla, a isti je dio projekta UNDP-a “Jačanje lokalne demokratije/demokracije III – LOD III”, koji se iznosom od 2 miliona eura finansira od strane Europske unije.

Nova verzija ImelBis ERP softvera

Kao i svake poslovne godine Imel je u toku 2013. godine razvijao nove verzije softvera, a kao rezultat toga je verzija 2013.01-06. Sve dorade i izmjena u softveru rađene su radi usklađivanja sa novim tehnološkim dostignućima, dizajniranje korisničkog interfejsa i pojednostavljenja pojedinih opcija.
S obzirom da nije bilo zakonskih izmjena koje bi uslovile obaveznu instalaciju nove verzije programa, molimo Vas da se izjasnite da li da planiramo update u Vašim prostorijama do kraja 2013. godine ili početkom 2014.g.
Instalacija nove verzije softvera može zahtijevati dodatne konsultacije i obuku.
Također, obavijestite nas ukoliko želite da mi odradimo otvaranje nove poslovne godine i prenos registara do kraja 2013. godine, kako bi smo planirali naše aktivnosti.

U nastavku su opisane neke od najznačajnijih dorada u toku 2013. godine:
1. Korisnički interfejs;
2. Izrada WEB aplikacije za ImelDMS i priprema za prelazak na WEB
aplikaciju ImelBis-a;
3. Opcije za Pomoć – kontinuirano se radi na opisivanju svih opcija kako bi se
omogućilo Korisnicoima pregled kratkog upustva za svaku opciju. Do sada
je obrađeno oko 80% opcija;
4. Promet ambalažnog otpada – Na osnovu zakonske regulative koja se odnosi
na upravljanje ambalažnim otpadom, organizacije koje se bave uvozom,
proizvodnjom ili distribucijom, treba da kreiraju izvještaje o stvorenom
ambalažnom otpadu u procesu nabavke, proizvodnje i prodaje. U tu svrhu, u
ImelBis-u kreirana je posebna analiza ambalažnog otpada.
5. Veza sa elektronskim bankarstvom;
6. ImelDMS – sistem za upravljanje dokumentima, povezivanje sa ImelBis-om;
7. Program za automatski backup podataka – automatski se pokreće i vrši
arhiviranje baza i ostalih podataka;
8. ImelHez – program za higijensko-epidemiološku zaštitu (usklađivanje sa
evropskim standardima);
9. ImelPup – program za poticaj u poljoprivredi;
10. ImelProjekat – program za praćenje građevinskih i drugih projekata;

Kratak opis dorada

Želimo Vam uspješnu Novu 2014.godinu i da ugodno provedete nastupajuće praznike!