Ugovor sa Ministarstvom Sigurnosti BiH

Ministarstvo Sigurnosti BiH i IMEL d.o.o. potpisali su novi ugovor o saradnji na poslovima bezbijednosti informacionih sistema i to za isporuku licenci vodećeg svjetskog sigurnosnog rješenja Kaspersky LAB.

Prema istraživanju Global IT Security Risks, koje je uradila kompanija B2B International, brend Kaspersky Lab je premašio svoju konkurenciju već drugu godinu zaredom. Oko 16 odsto IT stručnjaka iz različitih kompanija širom svijeta ocenjuju kompaniju Kaspersky Lab kao vrhunski antivirus brend, što predstavlja veći procenat nego za bilo koju kompaniju iz konkurencije.

Na prošlosedmičnom Kaspersky Open Day za južnu i istočnu europu održanom u Dubrovniku (03.10 – 05.10), na kome su bili prisutni i predstavnici IMEL d.o.o., predstavljena su nova rješenja i skrenuta pažnja sve veće rizike koji zlućudni softveri mogu nanijeti poslovnim korisnicijama i kompanijama.

 

IMEL na Međunarodnom savjetovanju “Arhivska praksa 2013.” i “XVI Međunarodnom simpozij-u računovođa i revizora” u Neumu

U Tuzli 26. i 27.09.2013. godine održano je tradicionalno 26. Međunarodno savjetovanje „Arhivska praksa 2013.“ I ove godine, Imel Lukavac bio je sponzor i jedan od prezentatora savremenih informacionih tehnologija. Jedna od tema koju su obrađivali predavači iz zemlje i inostranstva je problematika „Stanje i zaštita registraturne građe imalaca u tranziciji (stečaj, likvidacija, privatizacija, reforma)“. Imel je u kratkoj prezentaciji upoznao učesnike sa najnovijim softverskim rješenjima iz oblasti upravljanja dokumentima (ImelDMS – sistem za upravljanje dokumentima), koje ujedno predstavlja rješenje analizirane problematike. Prezentacija je imala mnoge pozitivne kritike od strane učesnika i drugih predavača.
Pored učešća na Arhivskoj praksi Imel se ove godine pojavio i u ulozi jednog od sponzora na „XVI Međunarodnom simpozij-u“ u Neumu koji se održavao od 26-28.09.2013 godine. Simpozij je obilježen sveobuhvatnim predavanjima i temama iz prakse eminentnih profesora ekonomske struke.

Sajam Informacionih tehnologija Infotech

Od 19.do 21. Septembra u Lukavcu održava se Sajam informacionih tehnologija. Sajam ima za cilj da upozna posjetitelje sa novinama u oblasti informacionih tehnologija, tačnije hardware-a, software-a, telekomunikacija, nauke i naučno istraživačkog rada. Imel doo je poslovni partner kao i jedan od domaćina ovog sajma gdje je predstavio savremenu IT opremu kao i novine u software-u. Poseban akcenat stavljen je na predavanja o novom proizvodu „Sistem za upravljanje dokumentima – DMS“ koji je predstavila mr.sc Sadina Šabanović.
Ostala predavanja na sajmu:
Predstavljanje djelatnosti upravljanja otpadom od električnih i ektronskih otpada (MSAN I KimTec Eko)
FIT – IT kao podrška učenju na daljinu (Fakultet informacionih tehnologija)
WINDOWS 8 (Microsoft)
Moj WEB – web stranica za 5 minuta (Leftor)

1. sajam informacionih tehnologija “Infotech” 2013

Udruženje “ZMAJ” Lukavac u saradnji sa Općinom Lukavac, uz podršku Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta i Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona organizuje 1. sajam informacionih tehnologija “INFOTECH” 2013, koji će se održati u Lukavcu u terminu od 19.09.-21.09.2013. godine.
Sajmu će pristustvovati kao izlagači i predavači neki od velikih svjetskih vendora kao što su “Microsoft”, “Kyocera”, “Samsung” itd. a svoj doprinos će imati i IMEL kao jedan od partnera projekta.

 

Održana radionica na temu Obrasci polugodišnjih izveštaja iz ImelBis-a

Uspješno je održana radionica koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći kod kreiranje obrazaca za godišnji i polugodišnji obračun kroz Poslovnu analizu ImelBis-a. Korisnici su upoznati sa pripremom kontnog okvira za automatsko zatvaranje klasa, pripremom obrazaca i exportom obrazaca. Automatski export podataka podrazumijeva izvoz podataka iz bruto bilansa u excel i uvezivanje sa pripremljenim obrascima u ImelBis-u.

Radionici su prisustvovali predstavnici sledećih firmi:
Ramex d.o.o. Kladanj
JU Dom zdravlja Olovo
Zavod zdravstvenog osiguranja Tuzla
Anno d.o.o. Tuzla
Kopex Sarajlić d.o.o. Srebrenik

Realizacija projekta LOD III

Društvo za istraživanje i razvoj Tuzla u saradnji sa Imel d.o.o. krenuo je sa realizacijom projekta „Web marketing prilika za zapošljivost žene u općini“ a u sklopu UNDP-ovog projekta  „Jačanje lokalne demokratije/demokracije III – LOD III“ kojeg finansira Evropska unija iz sredstava Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA) u vrijednosti 2 miliona eura.
Cilj ovog projekta edukacije je da sve polaznice sa VSS obrazovanjem steknu znanje iz oblasti informatike koja su im potrebna radi zaposlenja i stvaranje kadra novog profila iz oblasti web programiranja. Provedba projekta edukacije mladih žena provodi se putem učioničke nastave, sa podrškom predavača kao i praktičnim dijelom rada na računaru. Polaznice će u toku edukacije proći kroz pet modula Word, Excell, PowerPoint, Internet i Osnove grafičkog i web dizajna.
Projekat edukacije se temelji na konstruktivnoj usluzi stvaranja kvalitetnog kadra koji zadovoljava sve zahtjeve trenutnog tržišta rada a u cilju smanjenja nezaposlenosti. Predviđeno vrijeme trajanja projekta edukacije je 4 (četiri) mjeseca, nakon čega će se polaznicama uručiti Certifikat kao dokaz o osposobljenost za korištenje računara.

20% popusta na sve Kaspersky proizvode

Kakvi god da su uzroci, gubitak poslovnih podataka pogađa svakoga: kompaniju, njene zaposlene ali i klijente. Prema istraživanju agencije B2B International, informacije o klijentima, kao i finansijski podaci, izgubljeni su  ili dospjeli u pogrešne ruke u 36 odsto slučajeva. Uzroci gubitaka podataka mogu biti i spoljašnji i unutrašnji. Prema tvrdnjama 35 odsto stručnjaka informacionih tehnologija, najčešći razlog gubitaka podataka njihovih kompanija jeste zaraženost štetnim softverom, što predstavlja najčešću spoljnu prijetnju.

Daljim istraživanjem, B2B Internetional došao je do poražavajućih činjenica o niskoj svijesti top menadžmenta i brizi za informacijama i podacima u kompanijama te sajber prijetnjama.

*  čak 28 odsto korisnika nema redovno ažuriran antivirusni program u svojim kompanijama
*  57 odsto kompanija ne kontroliše koje aplikacije koriste zaposlenici zbog bezbijednosti sistema ali i efikasnosti uposlenih.

BOSNA SUNCE OSIGURANJE u saradnji sa KASPERSKY LAB vodećim svjetskim proizvođačem antivirusne i digitalne zaštite vodeći računa za svoje poslovne korisnike čija sigurnost podataka i informacija unutar kompanije još uvijek nije na zavidnom nivou, osigurao je:

                 * popust za sva Kaspersky rješenja u visini od 20%. 

Za 5 korisnika

Za 10 korisnika

Za 20 korisnika

Za 50 korisnika

Za 100 korisnika

Već od

35 KM /računar

Već od

33 KM /računar

Već od

27 KM /računar

Već od

22 KM /računar

Već od

20 KM /računar

 

 

 

Promocija vrijedi od 01.07. do 30.09.2013 godine.

Rezervacije najboljeg sigurnosnog poslovnog rješenja po promotivnoj cijeni za korisnike BSO možete izvršiti kod Kaspersky prodajnog partnera za BiH – IMEL d.o.o. kontakt e-mail prodaja@imel.ba ; 0387 35 553 504;  550 100; 550 101.

 

Top poslovni rizici, interne i eksterne prijetnje (istraživanje B2B International):
* 61 odsto kompanija pretrpjelo je zlonamjerne napade tokom 2012.
* 50 odsto kompanija se slaže da su sajber prijetnje druge na listi poslovnih rizika i da se iznad njih na listi nalazi samo ekonomska nestabilnost (55 odsto)
* 37 odsto kompanija ozbiljno brine o šteti koja može biti nanijeta brendu i ugledu, a koja može biti prouzrokovana sajber-bezbjednosnim problemima
* 35 odsto kompanija je potvrdilo da je prevarantsko preuzimanje informacija predstavljalo problem
* 11 odsto kompanija pretrpjelo je unutrašnju prijetnju tako što je neko od zaposlenih izgubio neki uređaj sa povjerljivim podacima koji nisu bili zaštićeni

Imel i Kaspersky prijatelji koncerta

Popularna hrvatska pjevačica Severina Vučković pred više od deset hiljada svojih obožavatelja u subotu uvečer održala je koncert pod vedrim nebom u Koncertnoj areni jezera Modrac u Lukavcu. Da se uistinu spremao spektakl pokazivale su i rijeke posjetilaca koje su se, nekoliko sati prije početka, slivale ulicama koje vode prema pomenutoj areni.


Imel je uz pomoć Kaspersky Lab vodećeg svjetskog rješenja za digitalnu bezbijednost bio prijatelj ovog velikog događaja te je svojim kupcima i partnerima obezbijedio da sa ulaznicom sa Severiniog koncerta ostvare dodatni popust na sve Kaspersky proizvode u periodu od 15.06. do 15.07.2013. godine.
Gošća iz Hrvatske je na kraju obećala kako će ponovo doći u koncertnu arenu jezera Modrac, a organizatorima koji su priredili izvanredan štimung i vjernoj publici uputila je zahvalnost i obećala novi dolazak na najljepšu pozornicu u BiH.

Imel partner Startup Weekendu u Tuzli

Imel doo na ovogodišnjem Startup Weekendu pojavio se u ulozi Zlatnog sponzora. Događaj koji se svake godine održava u više od dvadeset zemalja svijeta po prvi put je bio i u Tuzli.


Imel doo je do sada u nekoliko navrata pokazao primjer društveno odgovorne organizacije koja prepoznaje značaj ovakvog dešavanja tako da ni ovaj put nije propustio priliku da podrži mlade ljude. Ideje učesnika ujedno i budućih mladih poduzetnika, su izuzetno značajne za lokalnu zajednicu pa i šire, samim tim što povezuju studente, mlade nezaposlene sa poslodavcima. Organizaciju ovog projekta Imel doo podržao je IT opremom kao nagradama za učesnike sa najboljim poslovnim idejama.

Web marketing prilika za zapošljivost žena na Općini Lukavac

Imel doo u saradnji sa Općinom Lukavac i nevladinom organizacijom DIR Tuzla realizuje projekat „Jačanje lokalne demokratije/demokracije III – LOD III“ kojeg finansira Evropska unija iz sredstava Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA) .
Cilj ovog projekta je obezbjeđenje uslova da zainteresovane mlade žene sa VSS obrazovanjem steknu znanje iz oblasti informatike odnosno da im se pruži podrška usmjerena ka jačanju ličnog identiteta i sticanja informatičke pismenosti, znanja i vještina za traženje posla i specifičnog znanja web marketinga za kojim poslodavci sve više imaju potrebe.
Krajni rok za prijavu zainteresovanih kandidatkinja je 14.06.2013 u prostorijama Službe za zapošljavanje (prostorije Biroa Lukavac).