fbpx

Informacije o kompaniji

Sa vama već 30 godina

Ukratko o nama

IMEL je informatička kompanija koja posluje na tržištu već 30 godina u
oblasti informatičkog inžinjeringa, projektovanja i izrade informacionih
sistema. Od 2017. godine pored centralnog ureda u Lukavcu, kompanija
djeluje kroz svoju poslovnicu u Graz-u, Austrija.

 

Djelatnost preduzeća provodi se kroz dvije divizije:

BIT – biznis informacione tehnologije – dio preduzeća koji se bavi prometom IT opreme, informaciono tehničkim konsaltingom, računarskim mrežama, operativnim sistemima i sl.


BIS – biznis informacioni sistemi – dio preduzeća koji se bavi poslovnim konsaltingom, projektovanjem poslovnih informacionih sistema, proizvodnjom i implementacijom softvera i sl.

Upravu kompanije čine sljedeće osobe: 

 

mr. sc. Izudin Čeliković - Predsjednik Uprave  (izudin.celikovic@imel.ba)
Mevludin Čeliković dipl. ing. el.  - Direktor (mevludin.celikovic@imel.ba)
Advija Salihović dipl. oec. - Glavni izvršni direktor (advija.salihovic@imel.ba)
Jasminko Čeliković dipl. oec. - Izvršni direktor za prodaju (jasminko.celikovic@imel.ba)
mr. sc. Sadina Šabanović - Izvšni direktor za softver i konsalting (sadina.sabanovic@imel.ba)
Fahira Čeliković - Izvršni direktor za opće poslove (fahira.celikovic@imel.ba)
 

Garancija kvaliteta

Certifikati i partnerstva

Kontinuirano ulažemo u kvalitetu svojih usluga i proizvoda. Kao garancija naših tvrdnji implementirani su ISO međunarodni standardi, koji su dodjeljeni od strane nezavisne revizorske kuće te se svake godine vrši revizija poslovnih sistema i procesa.

Posjedujemo standard za kvalitetu ISO 9001:2015 i standard sigurnosti
informacija ISO 27001, koji nas svrstava među rijetke kompanije koje
posjeduju ovaj certifikat u Bosni i Hercegovini.

 

Politika kvaliteta

Potpuno smo opredjeljeni da ispunimo zahtjeve kupaca kroz: – Isporuku kvalitetnih proizvoda i pružanje kvalitetnih usluga – poštivanje ugovorenih rokova – prihvatljivu cijenu proizvoda i usluga koja zadovoljava zahtjeve vlasnika i zaposlenika, a prilagođena je tržišnim uslovima i mogućnostima kupaca

Održavanje isporučenih proizvoda i implementiranih softverskih rješenja naša je permanentna obaveza. Sve zahtjeve kupaca u pogledu održavanja rješavamo u najkraćem mogućem roku.

Sa kupcima održavamo kontinuiranu komunikaciju u pogledu identifikacije njihovih zahtjeva i mjerenja zadovoljstva. Uvijek smo spremni pružiti našim kupcima savjete u oblasti našeg djelovanja.

Poštivanjem preuzetih obaveza sa dobavljačima izgrađujemo povjerenje i partnerske odnose, u cilju osiguranja stabilnog snabdjevanja kvalitetnim proizvodima i rezervnim dijelovima.

Neposredne interne komunikacije i međusobno povjerenje među zaposlenicima omogućuju otvorenost i nesmetan protok ideja u firmi. Timski rad – kod nas je način i pravilo ponašanja.

Ljudske resurse smatramo najznačajnijim resursima u firmi i zbog toga edukaciji zaposlenika i praćenju savremenih trendova razvoja u branši kojoj pripadamo dajemo značajnu ulogu u našem poslovanju.

Cilj nam je da u svim procesima stvorimo ugodno i sigurno radno okruženje i ostvarimo planirane rezultate. Iz tog razloga posebnu pažnju posvećujemo radnim uslovima, potrebnoj opremi i pristupu savremenim rješenjima u branši.

Motivacija zaposlenika je vezana za kvalitet i obim obavljenih poslova. Opredjeljenje svih je stvaranje firme od ugleda za šire okruženje.

Svi zaposlenici su obavezni stalno poboljšavati svoj rad.

Poštivanje odredbi Politike kvaliteta je obaveza za sve zaposlenike.

Lista naših dugogodišnjih korisnika, saradnika i kupaca!

Referenc lista

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba