Održana radionica na temu upravljanje dokumentima DMS – Elektronski protokol

Uspješno je održana radionica koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći kod implementacije prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol. Uvođenje elektronskog protokola ima za cilj da olakša rad na protokolu, smanji količinu bespotrebnih papirnih dokumenata i stvori trajnu bazu podataka elektronske verzije istih. Na takav način obezbijedit će se integritet, sigurnost, dostupnost i tačnost dokumenata. Korisnici DMS-a dolaze do uštede vremena i novca, bolje saradnje između procesnih timova i organizacionih cjelina i boljim upravljanjem elektronskim i fizičkim prostorom.
Radionici su prisustvovali predstavnici sledećih firmi:
Bimal d.d. Brčko,
Sisecam Soda d.o.o. Lukavac
JKP Komunalno d.d. Živinice
Ramex d.o.o. Kladanj
Mostarlić d.o.o. Gračanica

ImelBis radionica “Prva faza uvođenja DMS-a – Elektronski protokol”

Imel doo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da se upoznaju sa osnovnim koracima za implementaciju prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol.
Uvođenjem elektronskog protokola olakšava se rad na protokolu, smanjuje se količina bespotrebnih papirnih dokumenata i stvara se trajna baza podataka elektronske verzije dokumenata.

Tema jednodnevne radionice :
 Pojam, značaj i koristi primjene DMS-a;
 Uslovi za primjenu ImelDMS sistema;
 Organizacija knjiga protokola;
 Elektronska arhiva;
 Praktična primjena kroz ImelBis.

Predavači:
Sadina Šabanović konsultant,dipl.oec i Sanjin Subašić developer.
ImelBis radionica održat će se 24.04.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava.

Prijava na radionicu


Druga ImelBis jednodnevna radionica

ImelBis jednodnevna radionica

Zbog velikog interesovanje Imel doo ponovo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da upoznaju novu opciju za obradu Sitnog inventara.
Tema jednodnevne radionice :
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Predavači:
Advija Salihović konsultant, dipl.oec
Sadina Šabanović konsultant, dipl.oec
Zikret Dedić konsultant, dipl.oec.
ImelBis radionica održat će se 27.03.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava, više informacija možete pogledati na www.imel.ba

Prijava na radionicu


 

Konkurs za radno mjesto Sistem inženjer

Imel d.o.o. kao vodeća kompanija na polju informacionih tehnologija raspisuje konkurs na radno mjesto Sistem inženjera.
Kandidati bi trebali ispunjavati sledeće uslove:
1. VSS elektrotehnički fakultet, smjer računarstvo i informatika, telekomunikacije i sl.;
2. Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima sistem inženjera;
3. Dobre organizacijske i komunikacijske vještine;
4. Odgovornost i poštivanje zadatih rokova;
5. Vozačka dozvola B kategorije;
6. Aktivno poznavanje engleskog jezika.

Mi nudimo:
- Vrhunsko radno okruženje , timska podrška i stimulativna primanja;
- Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
- Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
- Stabilan portofolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati moraju poslati svoj CV , kao i obaviti kratki informativni razgovor.
Aplicirajte putem maila: info@imel.ba

Oglas ostaje otvoren do 15.04.2013 godine

ImelBis jednodnevna radionica

Sitan inventar u ImelBis-u

Lukavac, 20.03.2013. godine

Radionica je namijenjena svim korisnicima ImelBis-a koji koriste ili imaju namjeru koristiti novu opciju za obradu Sitnog inventara i sve mogućnosti ove opcije.
Nova verzija ImelBis-a sadržava opciju za upravljanje sitnim inventarom. Ovaj dio programa obuhvata trebovanje, nabavku, izdavanja inventara, aktiviranje, reverse, isknjiženje, promet reversa po radnicima i po lokacijama, popisne liste i pregledi sitnog inventara.
Ukoliko ste zainteresovani za korištenje istog, nudimo Vam priliku da se upoznate sa mogućnostima i načinom primjene ovog dijela programa.
S obzirom na značajno interesovanje, organizovana je jednodnevna radionica koja će Vam pomoći da upoznate:
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Cijena radionice:
 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
 130 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
Termin i mjesto održavanja
 20.03.2013.g 10,00-14,00 Imel doo Lukavac
Za program i dodatne informacije o radionici, kontakt osoba je dipl. oec. Sadina Šabanović, Konsultant (sadina.s@imel.ba; ++387 62 340 914; ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503
Ukoliko ste zainteresovani za edukaciju Vašeg osoblja, popunite prijavu u prilogu.
Broj mjesta je ograničen!

Prijava na radionicu


Izvučena dobitnica nagradne igre “Vikend skijanje”

Nakon dva mjeseca koliko je trajala nagradna igra koju je organizovao Imel d.o.o. u saradnji sa TIP-om, aranžman za dvije osobe na nekoj od bosanskohercegovačkih ljepotica (Vlašić, Jahorina ili Bjelašnica) konačno je dobio svoju vlasnicu. Riječ je o Elmi Hodžić iz Tuzle, koja je slučajnim odabirom izvučena iz baze svih učesnika pomenute nagradne igre.
Podsjećamo, u nagradnoj igri pravo učešća su imali svi koji su u periodu od 20.novembra prošle do 20. januara ove godine kupili bilo koji artikal putem Imel online shopa.

Upozorenje na opasnost gubljenja podataka u kompanijama

Kakvi god da su uzroci, gubitak podataka pogađa svakoga: kompaniju, njene zaposlene, pa čak i njene klijente. Prema istraživanju kompanije B2B International, informacije o klijentima, kao i finansijski podaci, izgubljeni su u 36 odsto slučajeva. Podaci o zaposlenima budu izgubljeni ili ukradeni u 31 odsto slučajeva. Uzroci gubitaka podataka mogu biti i spoljašnji i unutrašnji. Prema tvrdnjama 35 odsto stručnjaka informacionih tehnologija, najčešći razlog gubitaka podataka njihovih kompanija jeste zaraženost štetnim softverom, što predstavlja najčešću spoljnu prijetnju.

Sledeći najčešći uzroci su napadi putem elektronske pošte (21 odsto) i fišing (17odsto). Kada su u pitanju unutrašnje prijetnje, gubitak važnih podataka najčešće je izazvan propustima u softveru kompanije (25 odsto) koje sajber kriminalci koriste kako bi zarazili računare žrtava.
Petr Merkulov, direktor sektora za proizvode u kompaniji Kaspersky Lab, ističe da opseg sajber prijetnji koje dovode do gubitka podataka pokazuje koliko je važno za svaku kompaniju da shvati neophodnost sveobuhvatne zaštite.

„Efikasno korporativno bezbjeednosno rješenje mora da pruži zaštitu od spoljnih i unutrašnjih prijetnji pomoću odgovarajućeg alata: tehnologija za borbu protiv štetnih softvera, korporativne bezbjednosne politike, metoda za sprečavanje curenja podataka, alata za kontrolu i mnogih drugih funkcija. Drago mi je što mogu da kažem da sve ove mjere bezbjednosti i više od toga možete pronaći u rešenjima za poslovni sektor kompanije Kaspersky Lab.“
Istraživanje je obuhvatilo više od 3,300 stručnjaka za informacione tehnologije u 22 zemlje širom svijeta, i sprovedeno je u saradnji sa kompanijom Kaspersky Lab. Svoje predstavnike su imale sve vrste preduzeća: mala, srednja i velika. Potpuna verzija izveštaja o rezultatima ankete kompanije B2B International dostupna je na:

http://www.kaspersky.com/downloads/pdf/kaspersky_global_it-security-risks-survey_report_eng_final.pdf

Implementacija ImelBis-a u Zavodu za javno zdravstvo TK i Anno-i Tuzla

Da je ImelBis ERP širokoobuhvatan sistem koji ima ugrađen veliki broj mogućnosti a koje potpomažu poslovne procese u organizacijama različitog tipa dokazuju i dvije nove implementacije ImelBisa iz različitih branši i to Zavod za javno zdravstvo TK i Annoa Tuzla. Implementacija poslovnog sistema u pomenute organizacije započela je sredinom mjeseca decembra.
Zavod za javno zdravstvo kao moderna zdravstvena medicinska ustanova, u kojoj se prati redovni monitoring i evaluacija svih aktivnosti koje vode unapređenju zdravlja i prevencije bolesti sa ImelBis sistemom olakšaće svoju aktivnu ulogu u uspostavljanju i održavanju sistema kvaliteta i sigurnosti pruženih zdravstvenih usluga na lokalnom nivou.
Također, implementacija ImelBis ERP započela je i u tuzlanskoj firmi zaštitne opreme i profesionalnih alata Annoa d.o.o.  Radi se o firmi sa višegodišnjim iskustvom u proizvodnji i trgovini opreme zaštite na radu koja djeluje kako na Tuzlanskom kantonu tako i na širem području BiH.

Kompanije uvođenjem informacionog sistema ImelBis imaju za cilj da se postigne bolja organizacija posla, mogućnost planiranja a ujedno i kontinuirano praćenje realizacije postavljenog plana.

Regionalna poslovna konferencija 2012

Prezentacija

Danas je u Lukavcu održana je tradicionala poslovna konferencija privrednika posvećena novinama u informacionim tehnologijama. Na konferenciji je bilo prisutno više od 250 gostiju, predstavnika vodećih kompanija iz BiH i regije te vladinog sektora. Organizator i domaćin konferencije firma Imel Lukavac predstavila je novosti Imel Biznis informacionog sistema. Partneri i regionalni distributeri IT opreme predstavnici KimTec-a prezentirali su online trgovinu a također je bilo riječi i o dugo očekivanom Microsoft operativnom sistemu – Windows 8 o kome su govorili predstavnici Microsofta.

Imel je predstavio novine u informacionom sistemu ImelBIS ERP. Ono čime se posebno može pohvaliti firma Imel ove godine su dva nova softverska rješenja i to Imel DMS – Document Management system i Evidencija radnog vremena sa kontrolom pristupa.

Konsultant Sadina Šabanović predstavila je DMS sistem za upravljanje dokumentima. Sistem omogućava praćenje dokumenata kroz „Životni vijek” a nastao je kao rezultat potreba organizacije za povećanjem efikasnosti i produktivnosti. Koristeći DMS dolazi se do uštede vremena i novca, bolje saradnje između procesnih timova i organizacionih cjelina i boljim upravljanjem elektronskim i fizičkim prostorom. Zahvaljujući DMS sistemu moguće je izvršiti pretvaranje papirne dokumentacije u elektronski oblik koji obezbjeđuje integritet, dostupnost i tačnost.

Drugo, ali ne manje važno softversko rješenje Evidencija radnog vremena sa kontrolom pristupa predstavlja multifunkcionalnu aplikaciju sa nizom izvještaja za različite potrebe korisnika. Kada se kaže “kontrola pristupa” prvo na šta se pomisli je uređaj sa karticama, međutim, kada koristimo samo uređaj bez aplikacije imamo sirove podatke koje je potrebno dorađivati kako bi imali svoju upotrebnu vrijednost. Rješenje pored evidentiranja ulaza i izlaza zaposlenika, trećih lica i gostiju omogućava pripremu podataka za obračun plaća, analizu prekovremenih sati, godišnjeg odmora, bolovanja što uveliko olakšava i ubrzava rad. Još jedan od ciljeva ovog sistema jeste da se adekvatnom preraspodjelom radnog vremena postiže apsolutno tačna evidencija kako zaposlenici ne bi bili oštećeni izjavio je konsultant Mirza Nurkić.

Navedena softverska rješenja moguće je koristiti samostalno kao odvojene aplikacije ali i integrisane u Imel BIS sistemu.

Anita Lacmanović, ispred MSAN grupacije lidera u distribuciji IT opreme u jugoisočnoj europi govorila je o prednosti online poslovanja i trendovima u 2013. godini. Posebnu pažnju je posvetila novom rješenju i zajedničkom projektu IMEL-a i MSAN grupacije koji korisnicima omogućava jednostavno i brzo naručivanje računarske opreme i tehnike u samo nekoliko koraka. Dalje je istaknuto da se novom online trgovinom potrošačima olakšava izbor i sama kupovina jer više nema potrebe da se energija troši na obilazak raznih lokacija i gradova kako bi se pronašao traženi proizvod nego da se sve nalazi na jednom mjestu i da svaka narudžba putem IMEL SHOP-a dolazi na vrata kupca u roku od 24 sata bez dodatnih skrivenih troškova.

Microsoft je u svom izlaganju prisutnim predstavio dugo očekivani operativni sistem Windows 8. Pored samih funkcionalnosti koje su prikazane prisutni su mogli i na licu mjesta da probaju nove inovativne tehnologije. Gđica Hadžiabdić iz kancelarije Microsofta BiH se dotakla i nove ere i trendova koji nam dolaze u narednom periodu koji će nesmuljivo promijeniti dosadašnje razmišljanje kada je u pitanju pristup IT tehnologijama.

Katalog novembar/decembar

Pogledajte novi katalog računarske opreme i tehnike za novembar/decembar 2012.