Implementacija ImelBis-a u Zavodu za javno zdravstvo TK i Anno-i Tuzla

Da je ImelBis ERP širokoobuhvatan sistem koji ima ugrađen veliki broj mogućnosti a koje potpomažu poslovne procese u organizacijama različitog tipa dokazuju i dvije nove implementacije ImelBisa iz različitih branši i to Zavod za javno zdravstvo TK i Annoa Tuzla. Implementacija poslovnog sistema u pomenute organizacije započela je sredinom mjeseca decembra.
Zavod za javno zdravstvo kao moderna zdravstvena medicinska ustanova, u kojoj se prati redovni monitoring i evaluacija svih aktivnosti koje vode unapređenju zdravlja i prevencije bolesti sa ImelBis sistemom olakšaće svoju aktivnu ulogu u uspostavljanju i održavanju sistema kvaliteta i sigurnosti pruženih zdravstvenih usluga na lokalnom nivou.
Također, implementacija ImelBis ERP započela je i u tuzlanskoj firmi zaštitne opreme i profesionalnih alata Annoa d.o.o.  Radi se o firmi sa višegodišnjim iskustvom u proizvodnji i trgovini opreme zaštite na radu koja djeluje kako na Tuzlanskom kantonu tako i na širem području BiH.

Kompanije uvođenjem informacionog sistema ImelBis imaju za cilj da se postigne bolja organizacija posla, mogućnost planiranja a ujedno i kontinuirano praćenje realizacije postavljenog plana.

Regionalna poslovna konferencija 2012

Prezentacija

Danas je u Lukavcu održana je tradicionala poslovna konferencija privrednika posvećena novinama u informacionim tehnologijama. Na konferenciji je bilo prisutno više od 250 gostiju, predstavnika vodećih kompanija iz BiH i regije te vladinog sektora. Organizator i domaćin konferencije firma Imel Lukavac predstavila je novosti Imel Biznis informacionog sistema. Partneri i regionalni distributeri IT opreme predstavnici KimTec-a prezentirali su online trgovinu a također je bilo riječi i o dugo očekivanom Microsoft operativnom sistemu – Windows 8 o kome su govorili predstavnici Microsofta.

Imel je predstavio novine u informacionom sistemu ImelBIS ERP. Ono čime se posebno može pohvaliti firma Imel ove godine su dva nova softverska rješenja i to Imel DMS – Document Management system i Evidencija radnog vremena sa kontrolom pristupa.

Konsultant Sadina Šabanović predstavila je DMS sistem za upravljanje dokumentima. Sistem omogućava praćenje dokumenata kroz „Životni vijek” a nastao je kao rezultat potreba organizacije za povećanjem efikasnosti i produktivnosti. Koristeći DMS dolazi se do uštede vremena i novca, bolje saradnje između procesnih timova i organizacionih cjelina i boljim upravljanjem elektronskim i fizičkim prostorom. Zahvaljujući DMS sistemu moguće je izvršiti pretvaranje papirne dokumentacije u elektronski oblik koji obezbjeđuje integritet, dostupnost i tačnost.

Drugo, ali ne manje važno softversko rješenje Evidencija radnog vremena sa kontrolom pristupa predstavlja multifunkcionalnu aplikaciju sa nizom izvještaja za različite potrebe korisnika. Kada se kaže “kontrola pristupa” prvo na šta se pomisli je uređaj sa karticama, međutim, kada koristimo samo uređaj bez aplikacije imamo sirove podatke koje je potrebno dorađivati kako bi imali svoju upotrebnu vrijednost. Rješenje pored evidentiranja ulaza i izlaza zaposlenika, trećih lica i gostiju omogućava pripremu podataka za obračun plaća, analizu prekovremenih sati, godišnjeg odmora, bolovanja što uveliko olakšava i ubrzava rad. Još jedan od ciljeva ovog sistema jeste da se adekvatnom preraspodjelom radnog vremena postiže apsolutno tačna evidencija kako zaposlenici ne bi bili oštećeni izjavio je konsultant Mirza Nurkić.

Navedena softverska rješenja moguće je koristiti samostalno kao odvojene aplikacije ali i integrisane u Imel BIS sistemu.

Anita Lacmanović, ispred MSAN grupacije lidera u distribuciji IT opreme u jugoisočnoj europi govorila je o prednosti online poslovanja i trendovima u 2013. godini. Posebnu pažnju je posvetila novom rješenju i zajedničkom projektu IMEL-a i MSAN grupacije koji korisnicima omogućava jednostavno i brzo naručivanje računarske opreme i tehnike u samo nekoliko koraka. Dalje je istaknuto da se novom online trgovinom potrošačima olakšava izbor i sama kupovina jer više nema potrebe da se energija troši na obilazak raznih lokacija i gradova kako bi se pronašao traženi proizvod nego da se sve nalazi na jednom mjestu i da svaka narudžba putem IMEL SHOP-a dolazi na vrata kupca u roku od 24 sata bez dodatnih skrivenih troškova.

Microsoft je u svom izlaganju prisutnim predstavio dugo očekivani operativni sistem Windows 8. Pored samih funkcionalnosti koje su prikazane prisutni su mogli i na licu mjesta da probaju nove inovativne tehnologije. Gđica Hadžiabdić iz kancelarije Microsofta BiH se dotakla i nove ere i trendova koji nam dolaze u narednom periodu koji će nesmuljivo promijeniti dosadašnje razmišljanje kada je u pitanju pristup IT tehnologijama.

Katalog novembar/decembar

Pogledajte novi katalog računarske opreme i tehnike za novembar/decembar 2012.

Zašto kupovati na našem shopu?

10

Online kupovina je veoma jednostavna i dostupna je 24 sata u danu, 7 dana u sedmici a od odabira artikla online do preuzimanja istog Vas dijele samo 3 koraka.

 

Konferencija 2012

konferencija

Zadovoljstvo nam je pozvati naše partnere i prijatelje na novu poslovnu Konferenciju koja će biti održana 29.11.2012. godine u Lukavcu.

Nadamo se da će te prepoznati značaj ovog događaja i  da će te se odazvati našem pozivu kako bi  svojim prisustvom uveličali konferenciju. Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je Prijava.

Više informacija i prijave možete izvršiti na www.imel.ba/konferencija

 

Bajramski praznici

bajram

Povodom Bajramskih praznika, Imel neće raditi 26. i 27. Oktobar.

Svim Vjernicima Islamske vjeroispovijesti želimo Bajram Šerif Mubarek Olsun.

Ulaganje u edukaciju kao pokretač razvoja

slider-1

Ako govorimo o konkurentnosti na tržištu, zaposlenici su najvrijedniji resurs svake kompanije, te je neophodno stalno usavršavanje kadrova na raznim poljima. U vrijeme krize primjećujemo da je edukacija zaposlenika ukinuta ili značajno smanjena.

Međutim, da ima kompanija koje brinu o svojim zaposlenicima pokazao je Sisecam Lukavac koji je potpisao ugovor o edukaciji kadrova i usavršavanju u primjeni informacionih tehnologija.

Kroz Imel-ov edukativni centar u proteklom razdoblju prošlo je više od 5.000 kandidata a ovo nije prva saradnja sa renomiranom lukavačkom fabrikom.

Imel d.o.o na međunarodnom savjetovanju “Arhivska praksa 2012”

IMG_2923

Imel doo je učestvovao na Međunarodnom savjetovanju „Arhivska praksa 2012“ održanom 27. i 28.09.2012.g. u hotelu Tuzla u Tuzli, gdje je predstavio svoj novi proizvod DMS – sistem za upravljanje dokumentima (Document Management System). Cilj posjete ovom seminaru je upoznavanje učesnika sa značajem i koristima implementacije DMS sistema koji omogućava jednostavno i pristupačno rješenje za upravljanje dokumentima.
Ostali učesnici sajma bili su predavači iz BiH, Srbije, Hrvatske, Italije, Slovenije, Makedonije, Slovačke i Mađarske.

Implementacija IMELBIS ERP i DMS u „Spreča„ d.d. Tuzla

Kako-sastaviti-ugovor1

Javno preduzeće za vodoprivrednu djelatnost Spreča d.d. i IMEL d.o.o. sklopili su 20.09.2012 g. ugovor o implementaciji IMELBIS ERP i DMS sistema. Informacioni sistem se planira implementirati u naredna tri mjeseca a podijeljen je u dvije faze. Tokom prve faze fokus će biti na BIS ERP a u drugoj fazi odradit će se implementacija DMS sistema.

Spreča d.d. Tuzla je preduzeće koje više od 50 godina uspješno upravlja i gazduje akumulacijom jezera Modrac. Osnovna djelatnost preduzeća je sakupljanje, prečišćavanje i distribucija vode.

Implementacijom IMELBIS-a i DMS –a očekuje se smanjenje troškova poslovanja, dobijanje kvalitetnih izvještaja koji će moći pravovremeno podržati menadžment u donošenju odluka, kao i jednostavno i pristupačno upravljanje dokumentima.

Vijesti iz Microsoft BiH

microsoft

Windows Starter end of life

Zaključno sa 31.10.2012, autorizovani OEM distributeri više neće moći naručivati Windows 7 Starter pošto navedeni proizvod ulazi u “End of Life” fazu. OEM distributeri će moći prodavati preostale količine sa lagera i poslije navedenog datuma.

Windows Upgrade offer

Kupcima novih računara sa Windows 7 operativnim sistemom (ne uključujući Windows 7 Starter verziju)  u periodu od 02.06.2012. do 31. 01. 2013. nudi se vrlo povoljna mogućnost nadogradnje na Windows 8 operativni sistem za svega 14,99 EUR. Više informacija možete naći na www.windowsupgradeoffer.com.

Microsoft BiH objavio oficijelnu Facebook stranicu

Microsoft BiH je krajem augusta 2012. godine pokrenuo oficijelnu Facebook stranicu putem koje ćete biti informisani o svim novostima iz Microsofta, kako u BiH tako i u svijetu. Pored redovnih vijesti, na ovoj stranici možete preuzeti i zanimljive sadržaje i učestvovati sa svojim komentarima, sugestijama i preporukama. Naša stranica je i vaša.