Web marketing prilika za zapošljivost žena na Općini Lukavac

Imel doo u saradnji sa Općinom Lukavac i nevladinom organizacijom DIR Tuzla realizuje projekat „Jačanje lokalne demokratije/demokracije III – LOD III“ kojeg finansira Evropska unija iz sredstava Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA) .
Cilj ovog projekta je obezbjeđenje uslova da zainteresovane mlade žene sa VSS obrazovanjem steknu znanje iz oblasti informatike odnosno da im se pruži podrška usmjerena ka jačanju ličnog identiteta i sticanja informatičke pismenosti, znanja i vještina za traženje posla i specifičnog znanja web marketinga za kojim poslodavci sve više imaju potrebe.
Krajni rok za prijavu zainteresovanih kandidatkinja je 14.06.2013 u prostorijama Službe za zapošljavanje (prostorije Biroa Lukavac).

ImelBis radionica – Kadrovska evidencija

Imel nastavlja praksu organizovanja radionica. I ovaj put smo odgovorili zahtjevima naših korisnika i organizovali radionicu na temu “KADROVSKA EVIDENCIJA – Veza sa ImelDMS-om

Radionica je namijenjena svim korisnicima koji rade sa obradom podataka u Kadrovskoj evidenciji i žele da automatski kreiraju i uvedu u elektronski protokol pojedine dokumente koji nastaju u njihovom radu. (Ugovori o radu, Rješenje o godišnjim odmorima, Rješenje o promjeni radnog mjesta i sl.)

Ova radionica je prilika da se upoznate sa opcijama u kadrovskoj evidenciji u kojima se evidentiraju osnovni podaci o zaposlenicima, promjena radnog mjesta, prekid radnog odnosa, evidencija radnog staža i sl. kao i mogućnost automatskog protokolisanja istih u elektronski protokol – ImelDMS.
Uvođenjem elektronskog protokola olakšava se rad na protokolu, smanjuje se količina bespotrebnih papirnih dokumenata i stvara se trajna baza podataka elektronske verzije dokumenata.

Iskoristite priliku i sudjelujte u ovoj radionici kako biste naučili u što većoj mjeri iskoristiti sve mogućnosti ImelBis-a, ImelHR i ImelDMS-a.

Termin i mjesto održavanja
Radionica će se održavati u prostorijama Imel-a u Lukavcu, 13.06.2013. g. (ČETVRTAK) 10,00 – 14,00 h

Predavači:
Sadina Šabanović, konsultant,
Mirza Nurkić, konsultant

Agenda:
 Pojam, značaj i koristi primjene ImelHR i ImelDMS        10:00 – 10:30
 Uslovi za primjenu obrazaca upri kreiranju dokumenata u ImelHR-u i veza sa ImelDMS     10:30 – 11:00
 Pauza za kafu      11:00 – 11:15
 Organizacija knjiga protokola – način organizacije knjiga protokola   11:15 – 11:45
 Godišnji odmori – planiranje, rješenja …     11:45 – 12:00
 Praktična primjena kroz ImelBis   12:00 – 14:00
- Godišnji odmori
- Ugovori o radu
- Promjena radnog mjesta
- Prekid radnog odnosa
- Pretraga dokumenata u elektronskom protokolu

Cijena radionice:
 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
 130 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike

Za program i dodatne informacije o radionici, kontakt osoba je dipl. oec. Sadina Šabanović, Konsultant (sadina.s@imel.ba; ++387 62 340 914; ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503
Zainteresovani mogu poslati prijavu na slijedeće sdrese: sadina.s@imel.ba, mirza.n@imel.ba i amra.b@imel.ba
Broj mjesta je ograničen!

Prijava na radionicu


Novi projekti implementacije ImelBis-a

Na referens listu Imel doo je dodao dva značajana projekta u oblasti upravljanja poslovnim procesima. Riječ je o unapređenju poslovanja u JU Dom zdravlja Zenica, zdravstvenoj ustanovi koja obavlja Primarnu zdravstvenu zaštitu i Specijalističko-konsultativnu zdravstvenu djelatnost za pripadajuću populaciju svih dobnih skupina.

Implementacija ImelBis-a i DMS-a odvijat će se u dvije etape. U prvoj etapi fokus će biti na uvođenu ImelBis-a koji će pružiti cjelokupnu informacionu podršku zdravstvenoj ustanovi, dok će se u drugoj fazi implementirati sistem za upravljanje dokumentima. Implementacijom DMS sistema, ustanova će štedjeti vrijeme i novac, postići će se bolja saradnja između procesnih timova i organizacionih cjelina kao i jednostavno i pristupačno upravljanje dokumentima.

Druga, ali ne manje važna implementacija ImelBis-a započela je u Neno d.o.o. Teslić, firmi koja se bavi prozvodnjom pletenih, tkanih i štrikanih proizvoda. Neno d.o.o. zauzima lidersku poziciju u BiH u proizvodnji pertli i kanapa a kako bi išao u korak sa vremenom mnogo ulaže u savremenu tehnologiju. Implementacijom ImelBis-a očekuje se smanjenje troškova poslovanja, dobijanje kvalitetnih izvještaja koji će moći pravovremeno podržati menadžment u donošenju odluka.

Želite da utvrdite informatičko znanje i steknete certifikat o poznavanju rada na računaru?

Poznavanje rada na računaru danas su jedan od osnovnih preduvjeta za zaposlenje.
Imel vam u svom edukativnom centru omogućava da kroz petodnevne mini radionice provjerite svoje znanje rada na računaru i kroz testiranje dođete do potrebnih certifikata.

Radionice će biti podijeljene po temama:

Microsoft Windows
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Internet

Kako bi ste znali s kojom razinom poznavanja rada na računaru raspolažete, Imel je po završetku svake radionice pripremio testove koji vam u tome mogu pomoći, a za uspješno položene testove se izdaju certifikati.

Kandidati mogu odabrati pojedinačno teme i oblasti koje ih zanimaju ili se priključiti na svih pet radionica i ostvariti super popust.

Cijena jednodnevne mini radionice na temu po izboru – 50 KM
Cijena pet jednodnevnih mini radionica – 175 KM

U cijene je uključena literatura i izlasci na ispite sa certifikatima za uspješno položene testove.

Za kandidate koji ne žele pohađati radionice a imaju adekvatno predznanje iz gore navedenih oblasti, omogućen je i sam izlazak i polaganje testova za sticanje certifikata.

Prijave možete izvršiti putem telefona:

035 550-100
035 550-101

Ili na email: edukacija@imel.ba

Termini o održavanu radionica će biti naknadno objavljeni.

Održana radionica na temu upravljanje dokumentima DMS – Elektronski protokol

Uspješno je održana radionica koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći kod implementacije prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol. Uvođenje elektronskog protokola ima za cilj da olakša rad na protokolu, smanji količinu bespotrebnih papirnih dokumenata i stvori trajnu bazu podataka elektronske verzije istih. Na takav način obezbijedit će se integritet, sigurnost, dostupnost i tačnost dokumenata. Korisnici DMS-a dolaze do uštede vremena i novca, bolje saradnje između procesnih timova i organizacionih cjelina i boljim upravljanjem elektronskim i fizičkim prostorom.
Radionici su prisustvovali predstavnici sledećih firmi:
Bimal d.d. Brčko,
Sisecam Soda d.o.o. Lukavac
JKP Komunalno d.d. Živinice
Ramex d.o.o. Kladanj
Mostarlić d.o.o. Gračanica

ImelBis radionica “Prva faza uvođenja DMS-a – Elektronski protokol”

Imel doo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da se upoznaju sa osnovnim koracima za implementaciju prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol.
Uvođenjem elektronskog protokola olakšava se rad na protokolu, smanjuje se količina bespotrebnih papirnih dokumenata i stvara se trajna baza podataka elektronske verzije dokumenata.

Tema jednodnevne radionice :
 Pojam, značaj i koristi primjene DMS-a;
 Uslovi za primjenu ImelDMS sistema;
 Organizacija knjiga protokola;
 Elektronska arhiva;
 Praktična primjena kroz ImelBis.

Predavači:
Sadina Šabanović konsultant,dipl.oec i Sanjin Subašić developer.
ImelBis radionica održat će se 24.04.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava.

Prijava na radionicu


Druga ImelBis jednodnevna radionica

ImelBis jednodnevna radionica

Zbog velikog interesovanje Imel doo ponovo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da upoznaju novu opciju za obradu Sitnog inventara.
Tema jednodnevne radionice :
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Predavači:
Advija Salihović konsultant, dipl.oec
Sadina Šabanović konsultant, dipl.oec
Zikret Dedić konsultant, dipl.oec.
ImelBis radionica održat će se 27.03.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava, više informacija možete pogledati na www.imel.ba

Prijava na radionicu


 

Konkurs za radno mjesto Sistem inženjer

Imel d.o.o. kao vodeća kompanija na polju informacionih tehnologija raspisuje konkurs na radno mjesto Sistem inženjera.
Kandidati bi trebali ispunjavati sledeće uslove:
1. VSS elektrotehnički fakultet, smjer računarstvo i informatika, telekomunikacije i sl.;
2. Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima sistem inženjera;
3. Dobre organizacijske i komunikacijske vještine;
4. Odgovornost i poštivanje zadatih rokova;
5. Vozačka dozvola B kategorije;
6. Aktivno poznavanje engleskog jezika.

Mi nudimo:
- Vrhunsko radno okruženje , timska podrška i stimulativna primanja;
- Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
- Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
- Stabilan portofolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati moraju poslati svoj CV , kao i obaviti kratki informativni razgovor.
Aplicirajte putem maila: info@imel.ba

Oglas ostaje otvoren do 15.04.2013 godine

ImelBis jednodnevna radionica

Sitan inventar u ImelBis-u

Lukavac, 20.03.2013. godine

Radionica je namijenjena svim korisnicima ImelBis-a koji koriste ili imaju namjeru koristiti novu opciju za obradu Sitnog inventara i sve mogućnosti ove opcije.
Nova verzija ImelBis-a sadržava opciju za upravljanje sitnim inventarom. Ovaj dio programa obuhvata trebovanje, nabavku, izdavanja inventara, aktiviranje, reverse, isknjiženje, promet reversa po radnicima i po lokacijama, popisne liste i pregledi sitnog inventara.
Ukoliko ste zainteresovani za korištenje istog, nudimo Vam priliku da se upoznate sa mogućnostima i načinom primjene ovog dijela programa.
S obzirom na značajno interesovanje, organizovana je jednodnevna radionica koja će Vam pomoći da upoznate:
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Cijena radionice:
 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
 130 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
Termin i mjesto održavanja
 20.03.2013.g 10,00-14,00 Imel doo Lukavac
Za program i dodatne informacije o radionici, kontakt osoba je dipl. oec. Sadina Šabanović, Konsultant (sadina.s@imel.ba; ++387 62 340 914; ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503
Ukoliko ste zainteresovani za edukaciju Vašeg osoblja, popunite prijavu u prilogu.
Broj mjesta je ograničen!

Prijava na radionicu


Izvučena dobitnica nagradne igre “Vikend skijanje”

Nakon dva mjeseca koliko je trajala nagradna igra koju je organizovao Imel d.o.o. u saradnji sa TIP-om, aranžman za dvije osobe na nekoj od bosanskohercegovačkih ljepotica (Vlašić, Jahorina ili Bjelašnica) konačno je dobio svoju vlasnicu. Riječ je o Elmi Hodžić iz Tuzle, koja je slučajnim odabirom izvučena iz baze svih učesnika pomenute nagradne igre.
Podsjećamo, u nagradnoj igri pravo učešća su imali svi koji su u periodu od 20.novembra prošle do 20. januara ove godine kupili bilo koji artikal putem Imel online shopa.