Novi projekti implementacije ImelBis-a

Na referens listu Imel doo je dodao dva značajana projekta u oblasti upravljanja poslovnim procesima. Riječ je o unapređenju poslovanja u JU Dom zdravlja Zenica, zdravstvenoj ustanovi koja obavlja Primarnu zdravstvenu zaštitu i Specijalističko-konsultativnu zdravstvenu djelatnost za pripadajuću populaciju svih dobnih skupina.

Implementacija ImelBis-a i DMS-a odvijat će se u dvije etape. U prvoj etapi fokus će biti na uvođenu ImelBis-a koji će pružiti cjelokupnu informacionu podršku zdravstvenoj ustanovi, dok će se u drugoj fazi implementirati sistem za upravljanje dokumentima. Implementacijom DMS sistema, ustanova će štedjeti vrijeme i novac, postići će se bolja saradnja između procesnih timova i organizacionih cjelina kao i jednostavno i pristupačno upravljanje dokumentima.

Druga, ali ne manje važna implementacija ImelBis-a započela je u Neno d.o.o. Teslić, firmi koja se bavi prozvodnjom pletenih, tkanih i štrikanih proizvoda. Neno d.o.o. zauzima lidersku poziciju u BiH u proizvodnji pertli i kanapa a kako bi išao u korak sa vremenom mnogo ulaže u savremenu tehnologiju. Implementacijom ImelBis-a očekuje se smanjenje troškova poslovanja, dobijanje kvalitetnih izvještaja koji će moći pravovremeno podržati menadžment u donošenju odluka.

Želite da utvrdite informatičko znanje i steknete certifikat o poznavanju rada na računaru?

Poznavanje rada na računaru danas su jedan od osnovnih preduvjeta za zaposlenje.
Imel vam u svom edukativnom centru omogućava da kroz petodnevne mini radionice provjerite svoje znanje rada na računaru i kroz testiranje dođete do potrebnih certifikata.

Radionice će biti podijeljene po temama:

Microsoft Windows
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Internet

Kako bi ste znali s kojom razinom poznavanja rada na računaru raspolažete, Imel je po završetku svake radionice pripremio testove koji vam u tome mogu pomoći, a za uspješno položene testove se izdaju certifikati.

Kandidati mogu odabrati pojedinačno teme i oblasti koje ih zanimaju ili se priključiti na svih pet radionica i ostvariti super popust.

Cijena jednodnevne mini radionice na temu po izboru – 50 KM
Cijena pet jednodnevnih mini radionica – 175 KM

U cijene je uključena literatura i izlasci na ispite sa certifikatima za uspješno položene testove.

Za kandidate koji ne žele pohađati radionice a imaju adekvatno predznanje iz gore navedenih oblasti, omogućen je i sam izlazak i polaganje testova za sticanje certifikata.

Prijave možete izvršiti putem telefona:

035 550-100
035 550-101

Ili na email: edukacija@imel.ba

Termini o održavanu radionica će biti naknadno objavljeni.

Održana radionica na temu upravljanje dokumentima DMS – Elektronski protokol

Uspješno je održana radionica koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći kod implementacije prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol. Uvođenje elektronskog protokola ima za cilj da olakša rad na protokolu, smanji količinu bespotrebnih papirnih dokumenata i stvori trajnu bazu podataka elektronske verzije istih. Na takav način obezbijedit će se integritet, sigurnost, dostupnost i tačnost dokumenata. Korisnici DMS-a dolaze do uštede vremena i novca, bolje saradnje između procesnih timova i organizacionih cjelina i boljim upravljanjem elektronskim i fizičkim prostorom.
Radionici su prisustvovali predstavnici sledećih firmi:
Bimal d.d. Brčko,
Sisecam Soda d.o.o. Lukavac
JKP Komunalno d.d. Živinice
Ramex d.o.o. Kladanj
Mostarlić d.o.o. Gračanica

ImelBis radionica “Prva faza uvođenja DMS-a – Elektronski protokol”

Imel doo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da se upoznaju sa osnovnim koracima za implementaciju prve faze uvođenja DMS-a – Elektronski protokol.
Uvođenjem elektronskog protokola olakšava se rad na protokolu, smanjuje se količina bespotrebnih papirnih dokumenata i stvara se trajna baza podataka elektronske verzije dokumenata.

Tema jednodnevne radionice :
 Pojam, značaj i koristi primjene DMS-a;
 Uslovi za primjenu ImelDMS sistema;
 Organizacija knjiga protokola;
 Elektronska arhiva;
 Praktična primjena kroz ImelBis.

Predavači:
Sadina Šabanović konsultant,dipl.oec i Sanjin Subašić developer.
ImelBis radionica održat će se 24.04.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava.

Prijava na radionicu


Druga ImelBis jednodnevna radionica

ImelBis jednodnevna radionica

Zbog velikog interesovanje Imel doo ponovo organizira jednodnevnu radionicu koja će korisnicima ImelBis sistema pomoći da upoznaju novu opciju za obradu Sitnog inventara.
Tema jednodnevne radionice :
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Predavači:
Advija Salihović konsultant, dipl.oec
Sadina Šabanović konsultant, dipl.oec
Zikret Dedić konsultant, dipl.oec.
ImelBis radionica održat će se 27.03.2013.g od 10,00-14,00 Imel doo Lukavac.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava, više informacija možete pogledati na www.imel.ba

Prijava na radionicu


 

Konkurs za radno mjesto Sistem inženjer

Imel d.o.o. kao vodeća kompanija na polju informacionih tehnologija raspisuje konkurs na radno mjesto Sistem inženjera.
Kandidati bi trebali ispunjavati sledeće uslove:
1. VSS elektrotehnički fakultet, smjer računarstvo i informatika, telekomunikacije i sl.;
2. Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima sistem inženjera;
3. Dobre organizacijske i komunikacijske vještine;
4. Odgovornost i poštivanje zadatih rokova;
5. Vozačka dozvola B kategorije;
6. Aktivno poznavanje engleskog jezika.

Mi nudimo:
- Vrhunsko radno okruženje , timska podrška i stimulativna primanja;
- Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
- Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
- Stabilan portofolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati moraju poslati svoj CV , kao i obaviti kratki informativni razgovor.
Aplicirajte putem maila: info@imel.ba

Oglas ostaje otvoren do 15.04.2013 godine

ImelBis jednodnevna radionica

Sitan inventar u ImelBis-u

Lukavac, 20.03.2013. godine

Radionica je namijenjena svim korisnicima ImelBis-a koji koriste ili imaju namjeru koristiti novu opciju za obradu Sitnog inventara i sve mogućnosti ove opcije.
Nova verzija ImelBis-a sadržava opciju za upravljanje sitnim inventarom. Ovaj dio programa obuhvata trebovanje, nabavku, izdavanja inventara, aktiviranje, reverse, isknjiženje, promet reversa po radnicima i po lokacijama, popisne liste i pregledi sitnog inventara.
Ukoliko ste zainteresovani za korištenje istog, nudimo Vam priliku da se upoznate sa mogućnostima i načinom primjene ovog dijela programa.
S obzirom na značajno interesovanje, organizovana je jednodnevna radionica koja će Vam pomoći da upoznate:
- pojam i značaj sitnog inventara – proces obrade sitnog inventara,
- uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke ,
- nova forma sitnog inventara – prezentacija opcija,
- praktična primjena kroz ImelBis –trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.
Cijena radionice:
 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
 130 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
Termin i mjesto održavanja
 20.03.2013.g 10,00-14,00 Imel doo Lukavac
Za program i dodatne informacije o radionici, kontakt osoba je dipl. oec. Sadina Šabanović, Konsultant (sadina.s@imel.ba; ++387 62 340 914; ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503
Ukoliko ste zainteresovani za edukaciju Vašeg osoblja, popunite prijavu u prilogu.
Broj mjesta je ograničen!

Prijava na radionicu


Izvučena dobitnica nagradne igre “Vikend skijanje”

Nakon dva mjeseca koliko je trajala nagradna igra koju je organizovao Imel d.o.o. u saradnji sa TIP-om, aranžman za dvije osobe na nekoj od bosanskohercegovačkih ljepotica (Vlašić, Jahorina ili Bjelašnica) konačno je dobio svoju vlasnicu. Riječ je o Elmi Hodžić iz Tuzle, koja je slučajnim odabirom izvučena iz baze svih učesnika pomenute nagradne igre.
Podsjećamo, u nagradnoj igri pravo učešća su imali svi koji su u periodu od 20.novembra prošle do 20. januara ove godine kupili bilo koji artikal putem Imel online shopa.

Upozorenje na opasnost gubljenja podataka u kompanijama

Kakvi god da su uzroci, gubitak podataka pogađa svakoga: kompaniju, njene zaposlene, pa čak i njene klijente. Prema istraživanju kompanije B2B International, informacije o klijentima, kao i finansijski podaci, izgubljeni su u 36 odsto slučajeva. Podaci o zaposlenima budu izgubljeni ili ukradeni u 31 odsto slučajeva. Uzroci gubitaka podataka mogu biti i spoljašnji i unutrašnji. Prema tvrdnjama 35 odsto stručnjaka informacionih tehnologija, najčešći razlog gubitaka podataka njihovih kompanija jeste zaraženost štetnim softverom, što predstavlja najčešću spoljnu prijetnju.

Sledeći najčešći uzroci su napadi putem elektronske pošte (21 odsto) i fišing (17odsto). Kada su u pitanju unutrašnje prijetnje, gubitak važnih podataka najčešće je izazvan propustima u softveru kompanije (25 odsto) koje sajber kriminalci koriste kako bi zarazili računare žrtava.
Petr Merkulov, direktor sektora za proizvode u kompaniji Kaspersky Lab, ističe da opseg sajber prijetnji koje dovode do gubitka podataka pokazuje koliko je važno za svaku kompaniju da shvati neophodnost sveobuhvatne zaštite.

„Efikasno korporativno bezbjeednosno rješenje mora da pruži zaštitu od spoljnih i unutrašnjih prijetnji pomoću odgovarajućeg alata: tehnologija za borbu protiv štetnih softvera, korporativne bezbjednosne politike, metoda za sprečavanje curenja podataka, alata za kontrolu i mnogih drugih funkcija. Drago mi je što mogu da kažem da sve ove mjere bezbjednosti i više od toga možete pronaći u rešenjima za poslovni sektor kompanije Kaspersky Lab.“
Istraživanje je obuhvatilo više od 3,300 stručnjaka za informacione tehnologije u 22 zemlje širom svijeta, i sprovedeno je u saradnji sa kompanijom Kaspersky Lab. Svoje predstavnike su imale sve vrste preduzeća: mala, srednja i velika. Potpuna verzija izveštaja o rezultatima ankete kompanije B2B International dostupna je na:

http://www.kaspersky.com/downloads/pdf/kaspersky_global_it-security-risks-survey_report_eng_final.pdf

Implementacija ImelBis-a u Zavodu za javno zdravstvo TK i Anno-i Tuzla

Da je ImelBis ERP širokoobuhvatan sistem koji ima ugrađen veliki broj mogućnosti a koje potpomažu poslovne procese u organizacijama različitog tipa dokazuju i dvije nove implementacije ImelBisa iz različitih branši i to Zavod za javno zdravstvo TK i Annoa Tuzla. Implementacija poslovnog sistema u pomenute organizacije započela je sredinom mjeseca decembra.
Zavod za javno zdravstvo kao moderna zdravstvena medicinska ustanova, u kojoj se prati redovni monitoring i evaluacija svih aktivnosti koje vode unapređenju zdravlja i prevencije bolesti sa ImelBis sistemom olakšaće svoju aktivnu ulogu u uspostavljanju i održavanju sistema kvaliteta i sigurnosti pruženih zdravstvenih usluga na lokalnom nivou.
Također, implementacija ImelBis ERP započela je i u tuzlanskoj firmi zaštitne opreme i profesionalnih alata Annoa d.o.o.  Radi se o firmi sa višegodišnjim iskustvom u proizvodnji i trgovini opreme zaštite na radu koja djeluje kako na Tuzlanskom kantonu tako i na širem području BiH.

Kompanije uvođenjem informacionog sistema ImelBis imaju za cilj da se postigne bolja organizacija posla, mogućnost planiranja a ujedno i kontinuirano praćenje realizacije postavljenog plana.