Važno obavještenje Microsoft Centra za bezbijednost i sigurnost

Izbjegnite lažne pozive od Microsoft tehničke podrške
Poštovani partneri,
ovim putem vas želimo informisati o veoma važnom sigurnosnom obavještenju našeg Centra za sigurnost i bezbijednost vezano za zabilježenu pojavu lažnih poziva upućenih prema Microsoft korisnicima od druge strane koja se predstavlja kao Microsoft kako bi dobila pristup korisnikovom računaru s ciljem instaliranja malwarea ili ostvarivanja pristupa korisnikovim šiframa, te kako prepoznati takve pozive i izbjeći ih.
U BiH još uvijek nisu zabilježeni pozivi ove vrste i ovo obavještenje vam donosimo kao mjeru predostrožnosti, te vas molimo da pročitate sažetak i za više informacija posjetite navedeni link.
Cyber-kriminalci ne koriste samo e-mail poruke i lažne internet stranice kao sredstvo prevare, oni također mogu iskoristiti telefonske pozive i predstaviti se da su iz Microsofta, te ponuditi da vam riješe probleme na računaru ili prodaju software-ske licence. Ako im dopustite pristup vašem računaru oni mogu instalirati software koji bi mogao da pokupi osjetljive informacije s vašeg računara, ubijediti vas da posjetite legitimnu internet stranicu (kao što je www.ammyy.com) i instalirate software koji će im omogućiti da preuzmu kontrolu nad vašim računarom, te tražiti podatke o vašoj kreditnoj kartici i naplatiti vam lažne usluge.
Microsoft i Microsoft partneri nikada ne koriste telefonske pozive da bi vam naplatili uslugu poboljšanja sigurnosti vašeg računara ili popravili software.
Izbjegavajte odavanje ličnih informacija ako vam se poziv učini sumnjivim.
Zabilježeno je da se prevaranti predstavljaju da su iz sljedećih Microsoft službi:
• Windows Helpdesk
• Windows Service Center
• Microsoft Tech Support
• Microsoft Support
• Windows Technical Department Support Group
• Microsoft Research and Development Team (Microsoft R & D Team)

U slučaju da vas neko pozove i predstavi se da je iz Microsoft tehničke podrške:
• ne kupujte od njega nikakve software-e i usluge,
• pitajte da li postoji neka naplata ili pretplata za usluge koje nudi; u slučaju pozitivnog odgovora prekinite razgovor,
• nikada nemojte davati pristup računaru licima za koje niste sigurni da pripadaju vašoj službi tehničke podrške,
• pribilježite informacije o pozivaocu i odmah prijavite ovaj slučaj nadležnim organima vlasti,
• nikada nemojte davati informacije o kreditnoj kartici nekome ko tvrdi da je iz Microsoft tehničke podrške.
Za više informacija o tome kako se zaštiti od ovakve vrste prevara i generalno osigurati svoje podatke posjetite:

http://www.microsoft.com/security/online-privacy/avoid-phone-scams.aspx

Vaš Microsoft BiH

Nova verzija programa – D PDV obrazac

U toku 2013. i 2014. godine kreirana je nova verzija programa 2014.01-04.

Sve dorade i izmjena u softveru rezultat su novih zakonskih izmjena, usklađivanja sa novim tehnološkim dostignućima, dizajniranje korisničkog interfejsa i pojednostavljenja pojedinih opcija. Instalacija nove verzije softvera može zahtijevati dodatne konsultacije i obuku.

Sastavni dio ove verzije su izmjene u programu za kreiranje D PDV obrasca. Na ovu temu organizovana je ImelRadionica na kojoj je detaljno pojašnjen način evidentiranja ulaznih i izlaznih računa, kao i kreiranje D PDV obrasca.

Jedan od uslova za korištenje ove opcije kao i ostalih dorada u programu je instalacija nove verzije softvera.

Korisnici koji imaju potpisan Ugovor o saradnji imaju pravo na nove verzije programa bez posebne naknade, dok korisnici koji nemaju potpisan Ugovor ne ostvaruju pravo na update bez naknade.

IMEL RADIONICA – OBRAZAC D PDV

Imel nastavlja organizovanje radionica na različite teme. I ovaj put smo, pri odabiru teme, odgovorili na zahtjeve naših korisnika.
Radionica je namijenjena svim korisnicima ImelBis-a koji koriste ili imaju namjeru koristiti automatsko kreiranje obrasca D PDV, kao i svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa ovim mogućnostima ImelBis-a.
U dijelu ImelBis-a u kojem se vrši automatsko formiranje PDV prijave, kreirana je nova opcija „Dodatak“ iz koje se štampa obrazac D PDV. Ovaj dio programa podrazumjeva automatski import podataka iz ulaznih i izlaznih računa za odabranu PDV prijavu.

Ukoliko ste zainteresovani za korištenje istog, nudimo Vam priliku da se upoznate sa mogućnostima i načinom primjene ovog dijela programa u jednodnevnoj radionici koja će Vam pomoći da upoznate:
- Uslovi za korištenje opcije – osnovne postavke;
- Zakonodavne odredbe – osvrt na zakonske odredbe koje definišu pojedine stavke u obrascu D PDV;
- Registar Vrste isporuke i Vrste nabavki – priprema registara za ulazne i izlazne račune;
- Registri Opisi ulaznih računa i Opisi izlaznih računa – razrada opisa za potrebe obrasca D PDV;
- Praktična primjena kroz ImelBis – evidentiranje registara, ulaznih i izlaznih računa, kreiranje Obrasca D PDV.
Cijena radionice:
 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
 120 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
*Svaki naredni kandidat iz iste organizacije ima pravo na popust 20% od osnovne cijene.

Termin i mjesto održavanja
Radionica će se održavati u prostorijama Imel-a u Lukavcu, 05.06.2014. g. (ČETVRTAK) 10,00 – 14,00 h

Predavači:
1. Advija Salihović dipl.oec – certificirani računovođa
2. Sadina Šabanović dipl.oec – certificirani računovođa

Za program i dodatne informacije o radionici kontaktirajte: advija.s@imel.ba, sadina.s@imel.ba;
Tel: 061 169 136; 062 340 914; ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503
*Ukoliko ste zainteresovani za edukaciju Vašeg osoblja, popunite prijavu u nastavku.

Broj mjesta je ograničen!

Prijava na radionicu


SOLIDARNOST

Dragi Prijatelji,
Ovim putem izražavamo duboko suosjećanje za prirodnu katastrofu koja se dogodila usljed koje je veliki broj fizičkih i pravnih lica pretrpio ogromnu štetu.

Ukoliko je Vaša kompanija pogođeni navedenim, kao skromni doprinos obaviještavamo Vas da smo spremni pružiti besplatnu podršku po pitanju naših serviserskih i softverskih usluga za saniranje informacionog sistema u kapacitetima koje imamo.

Pored besplatne usluge, za Korisnike koji su pretrpjeli štetu, nećemo izdavati ni periodičnu fakturu za održavanje za mjesec maj.
Za svu eventualnu pomoć koju Vam možemo pružiti stojimo na raspolaganju.

ImelTeam

IZMJENE U PROGRAMU – OBRAZAC D PDV

Shodno obavijesti Uprave za indirektno oporezivanje za sve obveznike koji podnose PDV prijavu da pri podnošenju narednih PDV prijava uz iste podnesu i Obrazac D PDV, obavještavamo vas da smo pristupili analizi navedene izmjene i izradi obrasca u programu.
Izmjene u programu podrazumjevaju uvođenje novih registara, koji će sadržavati sve stavke neophodne za obrazac D PDV, kao i promjene načina evidentiranja ulaznih i izlaznih računa.
S obzirom na složenost izmjene u programu,  navedena dorada biti će dostupna korisnicima u novoj verziji programa početkom juna 2014. godine.
Na našoj narednoj ImelRadionici detaljnije će se pojasniti način primjene novih dorada s ciljem automatskog popunjavanja obrasca D PDV.

Pozivamo vas da prisustvujete istoj.

Link za preuzimanje obrasca: Dodatak uz PDV prijavu 

Objašnjenje za popunjavanje dodatka uz PDV Prijavu (Obrazac D PDV) 

 

Kaspersky je riješio problem

Poštovani Korisnici,

Kaspersky je riješio problem koji je uzrokovao blokiranje Imel aplikacija.
Ukoliko ste blokirali ili pauzirali Kaspersky, potrebno je izvršiti aktiviranje.

Hvala na razumjevanju!

Obavještenje za Korisnike Imel aplikacija

Poštovani korisnici,

U toku jučerašnjeg dana pojavio se problem na pokretanju Imel aplikacija.
Analizom je utvrđeno da je uzrok problema posljednji update Kaspersky aplikacija. Kaspersky već radi na rješavanju tog problema.
U međuvremenu potrebno je uraditi slijedeće:
1. Obrisati fajl System.mdb sa lokacije odakle je pokrenut ImelBis (npr., ukoliko je pokrenut sa desktopa, na desktopu će biti generisan ovaj fajl) i pokušati pokrenuti ImelBis aplikaciju.
2. Ukoliko se ipak ponovno manifestuje isti problem da login forma ImelBis aplikacije zamrzne, potrebno je „ugasiti“ aplikaciju kroz task manager, obrisati ponovno System.mdb fajl i zatim isključiti System Watcher komponentu Kaspersky proizvoda (Kaspersky IS, AV i WKS).

Nakon toga Imel aplikacije raditi će bez problema.

Hvala na razumjevanju!

Nove implemetacije ImelBis ERP sistema

Imel d.o.o. implementirao je ImelBis ERP u kompaniji za proizvodnju industrijskog eksploziva, bušenja i miniranja Beat BH Živinice. Navedeno  ERP rješenje obuhvata poslovne procese računovodstva, finansija, nabavke, proizvodnje, prodaje i ljudskih resursa.

Imel je u ovom slučaju posebnom nadogradnjom sistema prilagodio ImelBis ERP za potrebe proizvodnje industrijskog eksploziva. Pored ove implementacije dio ImelBis sistema implementiran je i u Pobjedi-Rudet Goražde, kompaniji sa poznatom industrijskom tradicijom u proizvodnji inicirajućih sredstava za razne komercijalne svrhe. U oba slučaja ImelBis ERP je usko integriran u ovaj proizvodni sektor s ciljem efikasnijeg i ekonomičnijeg poslovanja.

KAKO OSTATI KONKURENTAN U SAVREMENIM USLOVIMA POSLOVANJA? UTICAJ PRIMJENE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA „ImelDMS“ NA USPJEŠNOST POSLOVANJA

Uslovi poslovanje na bosansko-hercegovačkom tržištu kao i u okruženju svakodnevno su sve složeniji i zahtijevaju donošenje brzih i inovativnih odluka s ciljem povećanja uspješnosti poslovanja. Preispitivanjem faktora uspješnosti poslovanja utvrđeno je da svaka organizacija može uticati na smanjenje svojih troškova primjenom savremenih informacionih tehnologija.

Shodno tome, Imel je plasirao na tržište novi softverski proizvod:

 Sistem za upravljanje dokumentima – ImelDMS (Document Management System)

 Istraživanje o efektima primjene ovog sistema pokazuje uštedu troškova i povrat investicije kao i ostale benefite u periodu od jedne do tri godine.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Produktivnost, Ekonomičnost i Poslovni rezultat u toku implementacije sistema

 BENEFITI implementacije DMS-a za period 2010 -2012. g.

  • Uštede na fizičkom prostoru – oslobođeno je 30% arhivskog prostora odmah nakon inventure. Preduzeće je razmatralo opciju iznajmljivanja prostora za arhivsku građu jer nije bilo prostora u preduzeću za tu svrhu. Ostvarene su uštede za najam prostora u periodu 2 godine u vrijednosti 12.000 KM.
  • Prihod preduzeća u periodu 2010-2012 povećan je za 11%;
  • Smanjeni su troškovi kancelarijskog materijala za 5%;
  • Povećana je produktivnost za 10%;
  • Povećana ekonomičnost za 4%;
  • U 2011 i 2012. godini ostao je isti broj zaposlenih što dokazuje da je sa istim osobljem ostvareno više prihoda;
  • Koeficijent povrata investicije za period od tri godine je 1,6

 Koliko su menadžeri zadovoljni rezultatom implementacije ImelDMS-a?

Nivo zadovoljstva menadžera sa rezultatima implementiranog sistema

 Pogledajte katalog ImelDMS-a: http://imel.ba/DMS.pdf

Za sve dodatne informacije nudimo Vam neobaveznu prezentaciju.

Planirajte uspjeh!

Novo u ImelBis-u: „Knjiga obaveza“ – Centralizovana evidencija svih obaveza

“Knjiga obaveza” u ImelBis-u nastala je kao rezultat zahtjeva od strane naših korisnika za mogućnost automatskog praćenja svih obaveza kao i kreiranja periodičnog plana plaćanja. To je centralizovana analiza svih obaveza prema dobavljačima, zaposlenicima, državnim i poreskim organima, kao i drugim subjektima koja pojednostavljuje i ubrzava aktivnosti na praćenju i ažurnom izmirenju obaveza.

Da bi ova analiza u potpunosti dala svoj doprinos, neophodno je sve obaveze evidentirati kroz sistem ulaznih računa i ostalih obaveza. Nakon evidentiranja svih obaveza omogućen je pregled knjige obaveza kao na slici:

Ova opcija ima slijedeće mogućnosti:
- Uslovi pregleda – određivanje knjige ulaznih računa, dobavljača ili drugog povjerioca i datumskog opsega pregleda. Ukoliko se ne evidentira KUF tada se prikazuju sve obaveze bez obzira u koju knjigu računa i obaveza je evidentirana. Ukoliko nije evidentiran partner prikazuju se obaveze od svih dobavljača čiji rok dospijeća zadovoljava datumski opseg;
- Tabela Neizmirene obaveze – lista neizmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije;
- Tabela Izmirene obaveze – lista izmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije.

U traci sa alatima, uz uobičajne opcije, predviđene su slijedeće aktivnosti:
- Plan plaćanja – izrada plana plaćanja neizmirenih obaveza i priprema naloga za plaćanje i eksport u elektronsko bankarstvo;
- Nalog za plaćanje – izrada pripremnog naloga za plaćanje;
- Pregledi – lista pregleda i analiza vezana za obaveze;
i još mnogo mogućnosti…

                                                                                      Planirajte uspjeh!