IZMJENE U PROGRAMU – OBRAZAC D PDV

Shodno obavijesti Uprave za indirektno oporezivanje za sve obveznike koji podnose PDV prijavu da pri podnošenju narednih PDV prijava uz iste podnesu i Obrazac D PDV, obavještavamo vas da smo pristupili analizi navedene izmjene i izradi obrasca u programu.
Izmjene u programu podrazumjevaju uvođenje novih registara, koji će sadržavati sve stavke neophodne za obrazac D PDV, kao i promjene načina evidentiranja ulaznih i izlaznih računa.
S obzirom na složenost izmjene u programu,  navedena dorada biti će dostupna korisnicima u novoj verziji programa početkom juna 2014. godine.
Na našoj narednoj ImelRadionici detaljnije će se pojasniti način primjene novih dorada s ciljem automatskog popunjavanja obrasca D PDV.

Pozivamo vas da prisustvujete istoj.

Link za preuzimanje obrasca: Dodatak uz PDV prijavu 

Objašnjenje za popunjavanje dodatka uz PDV Prijavu (Obrazac D PDV) 

 

Kaspersky je riješio problem

Poštovani Korisnici,

Kaspersky je riješio problem koji je uzrokovao blokiranje Imel aplikacija.
Ukoliko ste blokirali ili pauzirali Kaspersky, potrebno je izvršiti aktiviranje.

Hvala na razumjevanju!

Obavještenje za Korisnike Imel aplikacija

Poštovani korisnici,

U toku jučerašnjeg dana pojavio se problem na pokretanju Imel aplikacija.
Analizom je utvrđeno da je uzrok problema posljednji update Kaspersky aplikacija. Kaspersky već radi na rješavanju tog problema.
U međuvremenu potrebno je uraditi slijedeće:
1. Obrisati fajl System.mdb sa lokacije odakle je pokrenut ImelBis (npr., ukoliko je pokrenut sa desktopa, na desktopu će biti generisan ovaj fajl) i pokušati pokrenuti ImelBis aplikaciju.
2. Ukoliko se ipak ponovno manifestuje isti problem da login forma ImelBis aplikacije zamrzne, potrebno je „ugasiti“ aplikaciju kroz task manager, obrisati ponovno System.mdb fajl i zatim isključiti System Watcher komponentu Kaspersky proizvoda (Kaspersky IS, AV i WKS).

Nakon toga Imel aplikacije raditi će bez problema.

Hvala na razumjevanju!

Nove implemetacije ImelBis ERP sistema

Imel d.o.o. implementirao je ImelBis ERP u kompaniji za proizvodnju industrijskog eksploziva, bušenja i miniranja Beat BH Živinice. Navedeno  ERP rješenje obuhvata poslovne procese računovodstva, finansija, nabavke, proizvodnje, prodaje i ljudskih resursa.

Imel je u ovom slučaju posebnom nadogradnjom sistema prilagodio ImelBis ERP za potrebe proizvodnje industrijskog eksploziva. Pored ove implementacije dio ImelBis sistema implementiran je i u Pobjedi-Rudet Goražde, kompaniji sa poznatom industrijskom tradicijom u proizvodnji inicirajućih sredstava za razne komercijalne svrhe. U oba slučaja ImelBis ERP je usko integriran u ovaj proizvodni sektor s ciljem efikasnijeg i ekonomičnijeg poslovanja.

KAKO OSTATI KONKURENTAN U SAVREMENIM USLOVIMA POSLOVANJA? UTICAJ PRIMJENE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA „ImelDMS“ NA USPJEŠNOST POSLOVANJA

Uslovi poslovanje na bosansko-hercegovačkom tržištu kao i u okruženju svakodnevno su sve složeniji i zahtijevaju donošenje brzih i inovativnih odluka s ciljem povećanja uspješnosti poslovanja. Preispitivanjem faktora uspješnosti poslovanja utvrđeno je da svaka organizacija može uticati na smanjenje svojih troškova primjenom savremenih informacionih tehnologija.

Shodno tome, Imel je plasirao na tržište novi softverski proizvod:

 Sistem za upravljanje dokumentima – ImelDMS (Document Management System)

 Istraživanje o efektima primjene ovog sistema pokazuje uštedu troškova i povrat investicije kao i ostale benefite u periodu od jedne do tri godine.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Produktivnost, Ekonomičnost i Poslovni rezultat u toku implementacije sistema

 BENEFITI implementacije DMS-a za period 2010 -2012. g.

  • Uštede na fizičkom prostoru – oslobođeno je 30% arhivskog prostora odmah nakon inventure. Preduzeće je razmatralo opciju iznajmljivanja prostora za arhivsku građu jer nije bilo prostora u preduzeću za tu svrhu. Ostvarene su uštede za najam prostora u periodu 2 godine u vrijednosti 12.000 KM.
  • Prihod preduzeća u periodu 2010-2012 povećan je za 11%;
  • Smanjeni su troškovi kancelarijskog materijala za 5%;
  • Povećana je produktivnost za 10%;
  • Povećana ekonomičnost za 4%;
  • U 2011 i 2012. godini ostao je isti broj zaposlenih što dokazuje da je sa istim osobljem ostvareno više prihoda;
  • Koeficijent povrata investicije za period od tri godine je 1,6

 Koliko su menadžeri zadovoljni rezultatom implementacije ImelDMS-a?

Nivo zadovoljstva menadžera sa rezultatima implementiranog sistema

 Pogledajte katalog ImelDMS-a: http://imel.ba/DMS.pdf

Za sve dodatne informacije nudimo Vam neobaveznu prezentaciju.

Planirajte uspjeh!

Novo u ImelBis-u: „Knjiga obaveza“ – Centralizovana evidencija svih obaveza

“Knjiga obaveza” u ImelBis-u nastala je kao rezultat zahtjeva od strane naših korisnika za mogućnost automatskog praćenja svih obaveza kao i kreiranja periodičnog plana plaćanja. To je centralizovana analiza svih obaveza prema dobavljačima, zaposlenicima, državnim i poreskim organima, kao i drugim subjektima koja pojednostavljuje i ubrzava aktivnosti na praćenju i ažurnom izmirenju obaveza.

Da bi ova analiza u potpunosti dala svoj doprinos, neophodno je sve obaveze evidentirati kroz sistem ulaznih računa i ostalih obaveza. Nakon evidentiranja svih obaveza omogućen je pregled knjige obaveza kao na slici:

Ova opcija ima slijedeće mogućnosti:
- Uslovi pregleda – određivanje knjige ulaznih računa, dobavljača ili drugog povjerioca i datumskog opsega pregleda. Ukoliko se ne evidentira KUF tada se prikazuju sve obaveze bez obzira u koju knjigu računa i obaveza je evidentirana. Ukoliko nije evidentiran partner prikazuju se obaveze od svih dobavljača čiji rok dospijeća zadovoljava datumski opseg;
- Tabela Neizmirene obaveze – lista neizmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije;
- Tabela Izmirene obaveze – lista izmirenih obaveza koje zadovoljavaju zadane kriterije.

U traci sa alatima, uz uobičajne opcije, predviđene su slijedeće aktivnosti:
- Plan plaćanja – izrada plana plaćanja neizmirenih obaveza i priprema naloga za plaćanje i eksport u elektronsko bankarstvo;
- Nalog za plaćanje – izrada pripremnog naloga za plaćanje;
- Pregledi – lista pregleda i analiza vezana za obaveze;
i još mnogo mogućnosti…

                                                                                      Planirajte uspjeh!

 

Konkurs za radno mjesto Web programera

Imel d.o.o. kao vodeća kompanija u BiH na polju informacionih tehnologija  u potrazi je  za izvanrednim Web programerima koji će se pridružiti našem razvojnom timu za izgradnju zanimljive i funkcionalne web platforme. Tražimo web programere sa željom za rad koji će napredovati brzim tempom, mogu brzo učiti i žele svladati različite web tehnologije i tehnike.

Kandidati bi trebali ispunjavati sledeće uslove:

  1. SSS  smjer računarstvo i informatika; VŠS/VSS
  2. Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima web programera (sa opisom projekata na kojim ste radili i sa kojima se ponosite);
  3. Dobre organizacijske i komunikacijske vještine;
  4. Odgovornost i poštivanje zadatih rokova;
  5. Vozačka dozvola B kategorije;
  6. Aktivno poznavanje engleskog jezika.

Neophodne vještine:

- razvoj web formi;
- razumijevanje front-end tehnologija (HTML5/CSS/JS);
- razumijevanje Microsoft SQL baze podataka i /ili MySQL-a;

Poželjne vještine:

-          Programiranje u PHP-u, poznavanje nekih od razvojnih Framework-a;
-          C# i .Net;
-          Poznavanje Web servisa (SOAP,REST,…);
-          Razvoj Windows store aplikacije;
-          Razvoj Android aplikacije.

Mi nudimo:

-          Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
-          Kontinuirana mogućnost  edukacije i napredovanja;
-          Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
-          Stabilan portofolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati moraju poslati svoj CV , kao i obaviti kratki informativni razgovor.

Aplicirajte putem maila: info@imel.ba

Oglas ostaje otvoren do  10.02.2014 godine.

Radno vrijeme i telefonska podrška

U toku zimskog perioda zaključno sa mjesecom Martom, Redovno radno vrijeme je 07:30 – 16:00, Maloprodaja do 17:00h. S obzirom na veći broj poziva, otvorene su i dodatne telefonske linije:

Centrala i Maloprodaja: +387 35 550 100; 550 101
Dalja Prodaja i online trgovina: +387 35 553 504
Besplatan Info broj (Online Trgovina): 080 02 04 05
Fax: +387 35 553 503
Dežurna služba (brzi pozivi)
Konsalting +387 61 070 016
Software +387 61 070 017
Servis +387 61 070 018

Da li ste znali šta se dogodilo na današnji dan prije 20 godina?

Ideja je bila da u tim teškim godinama, informacione tehnologije pokušamo približiti građanima koji su bili odsječeni od informacija a ono malo kompanija koje je radilo da podignemo na viši nivo po pitanju sistemskih procesa i olakšamo njihovo poslovanje. Danas smo se razvili u kompaniju sa širokim spektrom  proizvoda i usluga na polju informacionih tehnologija, sa tridesetak uposlenih ljudi i mnoštvom spoljnih saradnika kako u državi tako i u okruženju. Više pročitajte u današnjem izdanju Dnevnog Avaza 

Novi ugovori o implementaciji ImelBis ERP sistema

Imel d.o.o.  novu poslovnu godinu  započeo je veoma uspješno što pokazuje nekoliko potpisanih Kupoprodajnih ugovora o implementaciji ImelBis ERP sistema sa bosanskohercegovačkim kompanijama i organizacijama.

ImelBis ERP kao integralni informacioni sistem implementira se u firmama Baupartner d.o.o. Gračanica i Stolarija Karić d.o.o. Odžak, te u Općini Zavidovići i nevladinoj organizaciji Instituta za razvoj maldih Kult Sarajevo. Implementacija poslovnog sistema u pomenute organizacije započela je početkom mjeseca januara i planira se završiti do kraja prvog kvartala.

Kompanije i organizacije uvođenjem informacionog sistema ImelBisERP imaju za cilj da se postigne bolja organizacija posla, mogućnost planiranja, prati redovni monitoring i evaluacija svih aktivnosti, a ujedno i kontinuirano praćenje realizacije postavljenog plana i dostizanje postavljenih ciljeva.