Tehnički problemi sa fiksnom linijom

Zbog tehničkih problema u fiksnoj telefoniji BH Telecom-a ne rade fiksne telefonske linije u jednom dijelu grada Lukavca. Izvinjavamo se na smetnjama, trenutno se radi na otklanjanju problema.
Mobilni telefoni na koje možete zvati :
Finansije /Konsalting: 061 070 016
Servis : 061 070 018
Softver: 061 070 017

Potpisan Ugovor sa Direkcijom za civilno zrakoplovstvo Banja Luka

Ministarstvo Komunikacije i prometa Bosne i Hercegovine – Direkcija za civilno zrakoplovstvo Banja Luka i Imel doo potpisali su ovih dana Ugovor o nabavci softvera za otklanjanje aerodromskih prepreka. To je jedan od koraka koji doprinosi preuzimanju i kontroli vazdušnog prostora nad Bosnom i Hercegovinom, što ujedno predstavlja i historijski značaj za BiH.

Druženje IT stručnjaka „U oblaku“

U četvrtak je u Lukavcu, u planinskom domu “Svatovac” Poljice održan tehnički event i druženje IT profesionalca iz regije pod nazivom „u oblaku“.

Predavanja su održali:
Microsoft na temu Microsoft Office 365 – Office 365 omogućava da praktično sa bilo kog mjesta se pristupi poznatim i pouzdanim Microsoft Office alatima, kao i da se koriste poslovne IT usluge koj se odlikuju jednostavnim administriranjem. Jednostavno, čitava kancelarija je u oblaku.

Kaspersky LAB na temu Kaspersky Security for Virtualization – Antivirusna zaštita koja omogućava učinkovitiji način zaštite virtualne infrastukture uz poboljšanje iskorištenosti i smanjenje opterećenosti IT administracije. Jednostavan za implementaciju i pouzdan.

Imel kao domaćin predstavio je vlastito i prvo bosanskohercegovačko softversko rješenje Sistem za upravljanje dokumentima ImelDMS – Sistem koji omogućava organizaciju prijema, obrade, stvaranja, praćenja, arhiviranja, pretraživanja i izlučivanja dokumenata uz podršku informacionih tehnologija. Jednostavno, elektronski prati životni vijek nastanka i nestanka dokumenta (cije).

Imel event „U oblacima “ je pored edukativnog dijela omogućio da se gosti međusobno upoznaju i razmjene svoja dosadašnja iskustva.
Nakon edukativnog dijela uslijedilo je cjelodnevno druženje uz ručak, rekreacija i takmičenja u stolnom tenisu i pikadu. Za pobjednike u sportskom dijelu uslijedile su vrijedne nagrade i to windows tableti koji su dodjeljeni predstavnicima kompanija “Alumina Birač” Zvornik i “Pobjeda” Tešanj.

Uspješno predstavljanjenje Imel-a na 27. Međunarodnom savjetovanju “ARHIVSKA PRAKSA 2014” Tuzla

Na ovom tradicionalnom skupu izloženo je oko 40 stručnih priloga i saopštenja o problematici arhivske prakse, a obrađene su slijedeće tematske cjeline: Vanjska služba i njen značaj u zaštiti arhivske građe u nastajanju, Arhivske zgrade i oprema i njihov značaj u sistemu zaštite arhivske građe i Aktuelna pitanja arhivske teorije i prakse.

Imel je uzeo aktivno učešće na ovom skupu i prezentirao važnost SIGURNOSTI I ZAŠTITE PODATAKA predstavljajući jedno od svojih softverskih rješenja za upravljanje dokumentima ImelDMS (Document Management System).

Također, predstavljeno je tehničko rješenje za brzu i jednostavnu digitalizaciju dokumenata kroz demonstraciju svih mogućnosti skenera Canon ScanFront 330


Sponzor Međunarodnog Simpozija računovođa i revizora u Neum-u septembar, 2014 godine

Udruženje računovođa i revizora Federacije BiH i konsultantska kuća FEB d.d. Sarajevo, organizirali su XVII Međunarodni Simpozij u Neumu na temu: U susret promjenama.
Kao do sada tako i ovaj put Imel je bio dio ovog značajnog međunarodnog skupa i podržao ga u vidu sponzorstva. Računovodstvo i revizija su profesije koje u stvarnosti podjednako pripadaju i ekonomistima, pravnicima, menadžerima, političkim čelnicima, naučnicima – jednostavno svima a da bi sve te informacije objedinili i učinili razumljivim i dostupnim Imel je ujedno na Simpoziju promovisao svoja software-ska rješenja ImelBis ERP i Sistem za upravljanje dokumentima ImelDMS. Na ovaj način mnogobrojni posjetitelji imali su priliku da se upoznaju sa prvim bosankohercegovačkim integralnim softverskim rješenjima.

IMEL na 27. Međunarodnom savjetovanju “ARHIVSKA PRAKSA 2014” Tuzla

I ove godine, Imel nastavlja vjernu pratnju našim prijateljima i kolegama iz Arhiva TK i Društva arhivskih zaposlenika TK, te uzima aktivno učešće na 27. Međunarodnom savjetovanju “ARHIVSKA PRAKSA 2014” koji će se održati 25.09. i 26.09.2014.g u Tuzli

Osim promotivnih aktivnosti u časopisu, održaće se i prezentacija softverskog rješenja za upravljanje dokumentima ImelDMS (Document Management System).

Termin prezentacije je prvi dan 25.09.2014.g. (četvrtak) u 11,15h pod naslovom:
mr. Sadina ŠABANOVIĆ (Bosna i Hercegovina)
„Imel“ doo Lukavac
Sistem za upravljanje dokumentima – ImelDMS

Cilj prezentacije je da se prisutni upoznaju sa MOGUĆNOSTIMA I BENEFITIMA domaćeg softvera za upravljanje dokumentima ImelDMS sa posebnim osvrtom na važnost SIGURNOSTI I ZAŠTITE PODATAKA.

Novo priznanje – Kaspersky GOLD status

Nakon prošlogodišnje nagrade za Microsoft partnera godine u BiH, ovih dana u Imel je stigla još jedna prestižna nagrada i potvrda veoma uspješnog rada na polju promocije i implementacije softverskih rješenja a radi se o Kaspersky GOLD partnerskom statusu – prvom u regiji. Kaspersky Lab je međunarodna grupa koje djeluju u više od 200 zemalja svijeta. Radi se o najbrže rastućem proizvođaču IT sigurnosti u svijetu, čvrsto pozicioniran kao jedan od top tri vodeća antivirusna softvera u svijetu.
Ovom nagradom smo potvrdili primat kada je u pitanju razvoj softvera te implementacije najvećih rješenja softverskih proizvođača u našoj zemlji.

Imel ove godine slavi i jubilej od 20 godina postojanja što je svakako garancija velikom broju naših korisnika i potencijalnih korisnika da za partnera imaju kompaniju sa dugogodišnjim iskustvom i kvalitetom.
U ovom momentu više od 50.000 korisnika, vladinog sektora, finansijskog sektora, privatnog sektora i kućnih korisnika zadovoljno je nekim od Kaspersky LAB rješenja koju su instalirani na njihovim PC uređajima, tabletima ili telefonima.
Za Više informacija ili kupovinu Kaspersky LAB proizvoda možete nas kontaktirati: prodaja@imel.ba ili besplatni info broj 080 02 04 05.

18% organizacija iz vladinog sektora susrelo sa ciljanim napadom u proteklih 12 mjeseci!

U istraživanju koje je obuhvatilo gotovo 4.000 IT menadžera u 27 zemalja, kompanija Kaspersky Lab ne samo da je otkrila da se broj ciljanih napada povećava iz godine u godinu, već je takođe prepoznala poslovne sektore koji su najčešće meta napada. Na globalnom nivou, 18 odsto organizacija vladinog i odbrambenog sektora prijavile su najmanje jedan ciljani napad u proteklih 12 mjeseci.


Stopa ciljanih napada u okviru vladinog i odbrambenog sektora najveća je prijavljena u ovogodišnjem istraživanju, znatno veća u odnosu na globalni prosjek od 12 odsto u svim sektorima poslovanja.

Posmatrajući podatke iz različitih poslovnih sektora, takođe je jasno da ciljani napadi nisu ograničeni samo na organizacije vladinog i odbrambenog sektora. Drugi segmenti poslovanja osjetili su udar ciljanih napada u procentu većem od prosjeka, uključujući telekomunikacije (17 odsto) kao i sektor finansija i transport i logistiku – oba poslednja sektora prijavili su stopu ciljanih napada od 16 odsto u proteklih 12 mjeseci.
Globalni prosek ciljanih napada u svim sektorima poslovanja povećao se sa 9 odsto (2012–2013) na 12 odsto u 2014. godini.

Istraživanje je sprovedeno u saradnji sa kompanijom B2B International, a rezultati su objavljeni u izveštaju 2014 IT Security Risks kompanije Kaspersky Lab. Ovaj izveštaj ističe interne i eksterne sigurnosne rizike sa kojima se preduzeća iz različitih grana industrije najčešće susreću, zajedno sa troškovima incidenta koji nastaje kao posledica nedostatka IT sigurnosti, vrste podataka koji najčešće stradaju u ovakvim napadima i drugo.

Možda i ne iznenađuje činjenica da se, prema izveštaju, 94 odsto kompanija u poslednjih 12 meseci susrelo sa najmanje jednim incidentom vezanim za sigurnost podataka koji je bio izazvan spoljnom prijetnjom, uključujući fišing-napade, DDoS napade i krađu mobilnih uređaja. U 28 odsto slučajeva, preduzeće je prijavilo gubitak osjetljivih podataka.

Povećanje učestalosti ciljanih napada, kako u obimu tako i u tipovima preduzeća koja su na meti, dešava se u momentu kada se visokoprofilni ciljani napadi otkrivaju uznemirujućim tempom. U septembru 2013. godine, kompanija Kaspersky Lab objavila je svoju analizu kampanje ciljanih napada „Icefog“, višegodišnje kampanje koja je bila usmjerena na vojsku, telekomunikacije, špediciju i istraživačke organizacije u Južnoj Koreji i Japanu. U februaru 2014, kompanija Kaspersky Lab objavila je da je otkrila kampanju sajber-špijunaže „The Mask“, koja je obuhvatala žrtve iz 31 zemlje širom sveta, uključujući vlade i vladine agencije.

Iako je količina ukradenih podataka prilikom ciljanih napada manja od gubitaka koji nastaju usljed napada malvera sa opštim ciljevima, treba istaći da su malverski napadi na opšte ciljeve mnogo češći (u proseku 61 odsto preduzeća prijavilo je napad malvera u poređenju sa prosekom od 12 odsto prijavljenih ciljanih napada). Ipak, podaci koji bivaju ukradeni prilikom ciljanih napada su od mnogo veće vrijednosti napadačima, i gubitak ovih izuzetno osjetljivih podataka (budući planovi proizvoda, finansijski izveštaji kompanija itd.) napravio bi dugotrajniju štetu kompanijinom imidžu.

„Ciljani napad“ tipično se sastoji od nekoliko zloćudnih komponenti koje sarađuju da premoste sigurnosne mjere organizacije, da inficiraju mašine i ukradu povjerljive podatke. Ovi napadi mogu da modifikuju običan malver, ili da eksploatišu specifične ranjive tačke u ciljanim organizacijama. Vodeće istraživanje kompanije Kaspersky Lab u kompjuterskoj industriji daje kompaniji jedinstveni uvid u strategije ciljanog napada, koji je doveo do stvaranja Kaspersky Endpoint Security for Business, čije specijalno dizajnirane tehnologije služe da spreče ovakve napade.

IMEL partner Festivala

Društvenu odgovornost Imel doo pokazao je i ovaj put na Međunarodnom Festivalu Folklora 2014 u Puračiću.
Na tradicionalnom Festivalu koji predstavlja Kulturni događaj kako općine tako i kantona Imel se pojavio u ulozi sponzora i dodijelio vrijednu nagradu za osvojeno prvo mjesto „najljepša djevojka u tradicionalnoj narodnoj nošnji“.

Važno obavještenje Microsoft Centra za bezbijednost i sigurnost

Izbjegnite lažne pozive od Microsoft tehničke podrške
Poštovani partneri,
ovim putem vas želimo informisati o veoma važnom sigurnosnom obavještenju našeg Centra za sigurnost i bezbijednost vezano za zabilježenu pojavu lažnih poziva upućenih prema Microsoft korisnicima od druge strane koja se predstavlja kao Microsoft kako bi dobila pristup korisnikovom računaru s ciljem instaliranja malwarea ili ostvarivanja pristupa korisnikovim šiframa, te kako prepoznati takve pozive i izbjeći ih.
U BiH još uvijek nisu zabilježeni pozivi ove vrste i ovo obavještenje vam donosimo kao mjeru predostrožnosti, te vas molimo da pročitate sažetak i za više informacija posjetite navedeni link.
Cyber-kriminalci ne koriste samo e-mail poruke i lažne internet stranice kao sredstvo prevare, oni također mogu iskoristiti telefonske pozive i predstaviti se da su iz Microsofta, te ponuditi da vam riješe probleme na računaru ili prodaju software-ske licence. Ako im dopustite pristup vašem računaru oni mogu instalirati software koji bi mogao da pokupi osjetljive informacije s vašeg računara, ubijediti vas da posjetite legitimnu internet stranicu (kao što je www.ammyy.com) i instalirate software koji će im omogućiti da preuzmu kontrolu nad vašim računarom, te tražiti podatke o vašoj kreditnoj kartici i naplatiti vam lažne usluge.
Microsoft i Microsoft partneri nikada ne koriste telefonske pozive da bi vam naplatili uslugu poboljšanja sigurnosti vašeg računara ili popravili software.
Izbjegavajte odavanje ličnih informacija ako vam se poziv učini sumnjivim.
Zabilježeno je da se prevaranti predstavljaju da su iz sljedećih Microsoft službi:
• Windows Helpdesk
• Windows Service Center
• Microsoft Tech Support
• Microsoft Support
• Windows Technical Department Support Group
• Microsoft Research and Development Team (Microsoft R & D Team)

U slučaju da vas neko pozove i predstavi se da je iz Microsoft tehničke podrške:
• ne kupujte od njega nikakve software-e i usluge,
• pitajte da li postoji neka naplata ili pretplata za usluge koje nudi; u slučaju pozitivnog odgovora prekinite razgovor,
• nikada nemojte davati pristup računaru licima za koje niste sigurni da pripadaju vašoj službi tehničke podrške,
• pribilježite informacije o pozivaocu i odmah prijavite ovaj slučaj nadležnim organima vlasti,
• nikada nemojte davati informacije o kreditnoj kartici nekome ko tvrdi da je iz Microsoft tehničke podrške.
Za više informacija o tome kako se zaštiti od ovakve vrste prevara i generalno osigurati svoje podatke posjetite:

http://www.microsoft.com/security/online-privacy/avoid-phone-scams.aspx

Vaš Microsoft BiH